۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۵۴۵۵۴۵
ویژه برادران طلبه؛

دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن برگزار می شود

دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه برادران طلبه به همت اداره قرآن و عترت معاونت تهذیب و تربیت حوزه علمیه قم برگزار می شود.
قرآن کریم

ابراهیم بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه برادران طلبه خبر داد و گفت: این دوره به همت اداره قرآن و عترت معاونت تهذیب و تربیت حوزه علمیه قم هر سال یک مرتبه برگزار می شود.

مسؤول اداره قرآن و عترت فیضیه با اشاره به شرایط نام نویسی در دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم اظهار داشت: شرکت در این دوره برای تمامی طلاب آزاد است اما نیازمند تسلط بر روخوانی و روانخوانی است که در این زمینه ازمتقاضیان آزمون گرفته خواهد شد.

وی در زمینه شیوه نام نویسی در دوره تربیت مربی قرآن کریم گفت: طلاب علاقه مند به شرکت در این دوره می توانند تا 22 دی نام ونام خانوادگی، کد تحصیلی و کلمه تربیت مربی را به شماره 09365467929 ارسال کنند یا به صورت حضوری به واحد قرآن و عترت مدرسه فیضیه مراجعه کنند.

ابراهیم بختیاری خاطرنشان کرد: دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم پس از به حد نصاب رسیدن بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت 40 روز در مدرسه فیضیه برگزار می شود.

لازم به ذکر است، طلاب علاقه مند به شرکت در دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 37840027 و 37742868 تماس گیرند./1324/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات