۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۵۴۵۵۱۹
معاون تهذیب مدرسه علمیه ابوالفضل ماهان:

دشمن با حربه های اقتصادی به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام شاه حیدری با بیان این که هدف دشمن تفرقه و تضعیف جمهوری اسلامی ایران است، گفت: دشمن به بهانه وضعیت اقتصادی، به فکر تضعیف انقلاب اسلامی است.
انقلاب اسلامی

حجت الاسلام حامد شاه حیدری معاون تهذیب مدرسه علمیه ابوالفضل ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: دشمن به بهانه وضعیت اقتصادی، به فکر از بین بردن انقلاب اسلامی است.

وی افزود: افزایش قیمت ها، بیکاری و تورم از نکاتی بوده که مردم از دولت مردان ناراحتند و دولت باید برای گرانی وسایل در کشور، راه حلی را بیندیشد و مردم را راضی کند.

حجت الاسلام شاه حیدری با بیان این که هدف دشمن تفرقه و تضعیف جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: کشور ایران باید در بین کشورهای مسلمان به عنوان الگو بوده و مناسب کشور ایران نیست که مردم به خیابان ها بریزند.

وی بیان داشت: بعد روانی گرانی قیمت ها مردم را اذیت می کند و دولت زمانی می تواند دشمن را از مردم جدا کند که جلوی فضای مجازی را در کشور بگیرد و کنترل کند.

استاد مدرسه علمیه ابوالفضل ماهان با اشاره به این که فضای مجازی امنیت کشور را زیر سوال برده است، خاطرنشان کرد: دشمن از طریق فضای مجازی مردم را به سمت خیابان ها می کشاند و آن ها را تشویق به شعار علیه نظام می کند.

وی اظهار داشت: استقلال فضای مجازی یکی از ضروریات کشور ایران بوده که باید نخبگان با طراحی فضای مجازی جدید فکری بیندیشند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه ابوالفضل با توجه به این که متأسفانه بعضی از جوانان کشور ایران از سوی دشمن فریب خورده اند، بیان داشت: سران فتنه و طراحان فتنه باید مجازات شوند تا درسی برای دیگران باشد که به راحتی علیه نظام حرفی نزنند.

وی با بیان این که دشمن به دنبال فتنه اقتصادی در جامعه است، تصریح کرد: باز بودن فضای مجازی در کشور راهی برای نفوذ دشمن به قلب جوانان ایرانی است.

حجت الاسلام شاه حیدری در پایان گفت: عملی کردن صحبت های رهبری از وظایف اصلی مسؤولان است و مسؤولان زمانی می توانند کشور را آباد کنند که اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرایی کنند./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات