۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۵۴۵۴۶۸
رییس شبکه جهانی ولایت خبر داد؛

راه‌اندازی بخش انگلیسی زبان شبکه جهانی ولایت/ شبکه ولایت هیچ وابستگی به دولت ندارد

حجت‌ الاسلام والمسلمین عباس رفعتی از راه اندازی بخش انگلیسی زبان شبکه جهانی ولایت خبر داد و گفت: به دنبال آن هستیم که شبکه ولایت در تمامی ابعاد علمی، فرهنگی و اجتماعی برنامه داشته باشد.
نشست خبری سخنگوی حوزه های علمیه  حجت الاسلام رفعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌ الاسلام والمسلمین عباس رفعتی پیش از ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت‌ الله علوی گرگانی، با اشاره به فعالیت های شبکه جهانی ولایت گفت: این شبکه به سه زبان فارسی، عربی و هوسا برنامه دارد، برنامه ‌های آن دینی بوده و در سراسر جهان نیز بیننده دارد.

رییس شبکه جهانی ولایت ادامه داد: این شبکه با حمایت ‌های مالی حضرت آیت‌ الله مکارم شیرازی تأسیس ‌شده است و به کار خود ادامه می دهد و بنا داریم شبکه ای به زبان انگلیسی هم راه‌ اندازی شود زیرا هم زبان بین المللی است و هم بیش از یک میلیارد نفر به این زبان سخن می ‌گویند.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر شبکه دینی به زبان انگلیسی بسیار کم است و شبکه های موجود نیز مربوط به وهابیت است هم چنین در دنیا اسلام ‌ستیزی و شیعه هراسی بیشتر در رابطه با کسانی است که به زبان انگلیسی صحبت می‌ کنند؛ تا سه ماه دیگر این شبکه راه اندازی می شود.

حجت الاسلام والملسمین رفعتی با بیان این که شبکه ولایت هیچ وابستگی به دولت ندارد، اظهار کرد: برنامه های این شبکه دینی است و از موسیقی استفاده نمی شود؛ به دنبال آن هستیم که پس از راه اندازی بخش انگلیسی بخش اسپانیایی شبکه نیز راه ‌اندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شبکه جهانی ولایت با پنج گروه علمی قرآن، تاریخ، مهدویت، ادیان و پاسخ به شبهات وهابیت فعالیت می کند که بنا داریم این گروه‌ ها را به ۱۰ گروه همانند خانواده افزایش دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی ادامه داد: از معضلات امروز جامعه، آمار طلاق است که متأسفانه رسانه ملی در این زمینه کوتاهی کرده است و برنامه های آن بیشتر به دنبال تجمل گرایی و جا انداختن فرهنگ غربی است به طور کلی می خواهیم این شبکه در تمامی ابعاد برنامه داشته باشد و از جنبه پاسخ گویی به شبهات خارج شود./1324/پ۲۰۲/ی

 

ارسال نظرات