۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۵۴۵۴۶۷
امام جمعه چالوس:

راهبردهای تفرقه افکنانه دشمنان علیه انقلاب نخ نما شده است

امام جمعه چالوس با تأکید بر این که دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که توطئه ها و نقشه های آنها برای ملت ایران نخ نما شده و تأثیری در اراده و رویکرد ملت ایران نخواهد داشت، گفت: این ملت همیشه در صحنه با وجود همه مشکلات موجود هیچ گاه انقلاب و نظام را رها نخواهند کرد.
امام جمعه چالوس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام محمد مهدی راشدی، امام جمعه چالوس امروز در راهپیمایی حماسه نهم دی گفت: دشمنان انقلاب هرگز پیشرفت و عزت نظام را دوست ندارند بنابراین برای همین از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند.

امام جمعه چالوس با بیان این که آنچه سبب ماندگاری نظام شد هوشیاری مردم و وحدت ملت حول محور ولی فقیه بود که راهنمای خوبی برای تضمین نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: به همین دلیل دشمنان تلاش می کنند با برخی دروغ پراکنی در جامعه، زمینه بی اعتماد مردم به نظام و انقلاب را فراهم کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که عده ای خواستند به اعتقادات مردم خدشه وارد کنند که یکی از آنها جسارت به ابا عبدالله الحسین(ع) در فتنه سال ۸۸ بود، بیان داشت: ملت بزرگ ایران در پاسخ به این جسارت و توهین آشکار فتنه گران به مقدسات دینی خود در روز نهم دی آن گونه حماسه آفریدند و بساط فتنه گران را در جامعه برچیدند.

حجت الاسلام راشدی از حماسه نهم دی به عنوان انقلاب سوم ملت ایران یاد کرد و با تأکید براین که مردم کشورمان با بصیرت و هوشیاری به میدان آمدند، تصریح کرد: بصیرت بالای ملت ایران فتنه گران را به زباله دان تاریخ فرستاد.

امام جمعه چالوس با بیان این که نهم دی روز وحدت و یکپارچکی ملت بزرگ ایران تحت رهبری هوشیار و بیدار بوده است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با آن روشنگری به موقع خود در نماز جمعه تهران، توطئه خطرناک بدخواهان انقلاب را در کشور خنثی کردند.

حجت الاسلام راشدی در ادامه سخنان خود با بیان این که دشمنان انقلاب نسبت به این ملت و عظمت آنها خشم و نفرت دارند، بیان داشت: به همین دلیل هر روز به شیوه ای جدید تلاش می کنند تا ضربه ای به انقلاب اسلامی بزنند اما نمی دانند که ملت بزرگ ایران فریب توطئه های آنها را نخواهند خورد.

امام جمعه چالوس با تأکید براین که دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که توطئه ها و نقشه های آنها برای ملت ایران نخ نما شده و تأثیری در اراده و رویکرد ملت ایران نخواهد داشت، تصریح کرد: این ملت همیشه در صحنه با وجود همه مشکلات موجود هیچ گاه انقلاب و نظام را رها نخواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در شرایط سخت پشتیبان مستحکمی برای نظام و انقلاب بودند، بیان داشت: امروز نیز این پشتیبانی و حراست با اقتدار از سوی این ملت وجود دارد و کمرنگ نشده است.

حجت الاسلام راشدی با اشاره به این که امروزدشمنان به دلیل شکست منافع خود از این شهر به شهر دیگر می رود تا مردم را تحریک کرده و آب در آسیاب دشمن ریخته و دل مردم معتقد را به درد بیاورند، خاطرنشان کرد: اما مردم هوشیار کشورمان به ویژه نسل جوان باید بیش از پیش مراقب توطئه های دشمنان باشند.

امام جمعه چالوس با بیان این که رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم به طور حتم وظیفه دولتمردان است، تصریح کرد: در میان برخی شکوایه های مردم از دولت، متأسفانه برخی ها تلاش می کنند از این فرصت به وجود آمده به نظام و ارکان انقلاب ضربه بزنند.

حجت الاسلام راشدی با تأکید براین که آحاد ملت ایران با مراقب باشند در میان اعتراض های مسالمت آمیز آنها نسبت به مسائل اقتصادی  معیشتی، عوامل دشمن فتنه انگیزی نکنند، بیان داشت: دشمن از هر فرصتی برای فتنه انگیزی در داخل کشور استفاده می کند.

وی با بیان این که به طور حتم تاکنون صدای مردم به گوش مسؤولان کشور رسیده است، افزود: مسؤولان و دولتمردان به دنبال ایجاد رفاه عمومی برای مردم باشند تا دشمنان از مشکلات در نظام خوشحال نشوند.

حجت الاسلام راشدی با اشاره به این که امروز همه دلسوزان به نظام و معتقدان به انقلاب به خوبی می دانند که هر گونه تفرقه و اختلاف در جامعه تنها به سود دشمنان انقلاب تمام خواهد شد، گفت: به همین دلیل باید باید با وحدت و همدلی تلاش و همت کرد تا نظام و جمهوری اسلامی از این مرحله به درستی بگذرد./۹۵۰/پ204/ب1

ارسال نظرات