۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۵۴۵۴۶۰

تقدیر آیت الله علوی گرگانی از فعالیت های شبکه ولایت

حضرت آیت الله علوی گرگانی با تقدیر از فعالیت های شبکه ولایت گفت: تأسیس شبکه جهانی ولایت یک نعمت است که باید قدر آن را بدانیم.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت ‌الله علوی گرگانی امروز در دیدار با مدیر شبکه جهانی ولایت با تقدیر و تشکر از عوامل شبکه جهانی ولایت به ‌ویژه خدمات حضرت آیت‌ الله مکارم شیرازی گفت: حضرت آیت الله مکارم شیرازی دلسوز جامعه هستند و خود را در این زمینه مسؤول می دانند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: تأسیس شبکه جهانی ولایت یک نعمت است که باید قدر آن را بدانیم و وجود حضرت آیت الله مکارم شیرازی نیز در جامعه ارزشمند است زیرا در حد توان خود زحمات فراوانی می کشند.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع)، اظهار کرد: امام صادق(ع) می فرماید عالم باید در هر عصر و زمانی خودش را با شرایط همان عصر تطبیق دهد؛ مهم ترین مسأله در دنیای امروزی فضای مجازی است که باید با آن آشنا شویم تا بتوانیم با زبان روز ابلاغ رسالت کنیم چنانچه قرآن کریم می گوید برای هر قومی، پیامبری با همان زبان فرستادیم.

 حضرت آیت الله علوی گرگانی اضافه کرد: امروزه با استفاده از رسانه می توان تمام جهان را تسخیر کرد بنابراین باید افرادی در جامعه تربیت شوند که با هر زبانی بتوانند ارتباط برقرار کنند.

وی خاطرنشان کرد: هر یک از حضرات آیات و مراجع تقلید در کلاس های خود مطالبی تفسیری و اجتماعی بیان می کنند که اگر این مباحث ثبت و ضبط‌ شده ولو گزینشی به زبان ‌های مختلف پیاده ‌سازی و پخش شوند بسیار خوب است، با این کار شبکه جهانی ولایت یک شبکه جامعیتی می‌شود.

حضرت آیت‌ الله علوی گرگانی افزود: امام صادق(ع) در روایتی بیان می کند روزی در کف دستان خود جهان را مشاهده خواهید کرد، که امروزه فضای مجازی پیش بینی حضرت را محقق کرده است و در حال حاضر تمام دنیا از نظر فضا و زمان به هم نزدیک شده ‌ا ند.

وی با بیان اینکه تحقق پیش‌ بینی ‌های ائمه(ع) مسوؤلیت ما را سنگین ‌تر می‌ کند، اظهار کرد: ما باید بتوایم با هر زبانی دین اسلام را به جهانیان برسانیم و تشکیل شبکه جهانی ولایت خدمت به دین و جهان اسلام است./1324/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹
چند وته از آقای علوی گرگانی خبر منتشر نشده
0
0