۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۵۴۵۳۹۵
با حضور آیت الله موسوی جزایری؛

گرامیداشت یوم الله ۹ دی برگزار شد

مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در حرم بن علی بن مهزیار اهوازی و با حضور آیت الله موسوی جزایری برگزار شد.
۹ دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با حضور آیات موسوی جزایری، شفیعی و حیدری، مسؤولان نظامی و انتظامی، اقشار مختلف مردم، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران صبح امروز مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی در حرم علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مراسم در آغاز با تلاوت قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی و سر دادن شعارهای انقلابی از جمله «رهبری و وحدت راه پیروزی دین و شکست دشمن، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، مرگ بر خواص بی بصیرت، ما ههم سرباز توئیم خامنه ای گوش به فرمان توئیم خامنه ای و مرگ بر آمریکا، اسرائیل و انگلیس» همراه شد و در ادامه حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان و حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران درباره فتنه 88 و حماسه 9 دی سخنرانی کردند.

در این باره سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به مردم خوزستان و پیشدستی آنها در حمایت از ولایت فقیه و محکومیت اقدامات فتنه گران در 7 دی ماه سال 88 اشاره کرد و گفت: مردم خوزستان بذر حماسه 9 دی را در میان ملت ایران کاشتند و امروز هم با حضور خود در یوم الله 9 دی بر پیروی از ولایت فقیه و ادامه راه شهدا و امام تأکید می کنند.

همچنین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در سخنان خود به عبرت های فتنه 88 و پیام های حماسه 9 دی در سطح منطقه ای و فرا منطقه ای، تبعیت مردم از ولایت فقیه، خواص بی بصیرت، شیوه های جنگ آمریکا در براندازی نظام های مخالف اشاره کرد.

در پایان و پس از اتمام سخنرانی مردم همیشه حاضر در صحنه اهواز از حرم علی بن مهزیار اهوازی تا حسینیه ثارالله راهپیمایی خود را در حمایت از ولایت فقیه، نظام اسلامی و محکومیت اقدامات فتنه گران و حامیان آنها انجام دادند./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات