۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۵۴۵۳۶۶
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم:

۹ دی انقلاب اسلامی را بیمه کرد

نماینده خبرگان با بیان این که ۹ دی انقلاب اسلامی را بیمه کرد، گفت: مهم ترین عامل اقتدار یک کشور حضور مردم است و دشمنان بعد از ۹ دی متوجه شدند که مردم با قوت و قدرت پای نظام اسلامی ایستاده اند.
حجت‌‌الاسلام حاج ابوالقاسم

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با گرامیداشت  حماسه 9 دی گفت: در روایات آمده که نگهداری از یک عمل از پدید آوردن آن سخت تر و مهم تر است.

وی ادامه داد: ملت ایران در سال 57 انقلاب کردند و با از بین بردن رژیم طاغوت، نظام اسلامی را بر سر کار آوردند، انقلاب اسلامی در این سال ها فرازو نشیب هایی داشته و مخالفان انقلاب تلاش هایی بسیاری برای ضربه زدن به انقلاب در برهه های مختلف انجام دادند.

رییس پژوهشگاه فقه نظام با بیان این که شاید یکی از سخت ترین ضربه های دشمن در سال 88 در جریان فتنه بعد از انتخابات اتفاق افتاد، اظهار داشت: حضور مردم در 9 دی دمیدن روح تازه در کالبد انقلاب و جاری شدن خون تازه در رگ های انقلاب بود.

وی ادامه داد: بر اساس روایات نگهداری آنچه که پدید آمده سخت تر و مهم تر از ایجاد آن است و 9 دی در این راستا تعریف می شود، 9 دی پاسداری و حفاظت از انقلاب در برابر هجمه ها بود و حضور مردم نشان داد که بعد از سال ها هنوز مدافع انقلاب هستند و از نظام اسلامی پاسداری می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با بیان این که یادآوری و پاسداشت 9 دی به اندازه پاسداشت 22 بهمن که روز ایجاد نظام اسلامی است اهمیت دارد، ابراز داشت: مهم ترین عامل اقتدار یک کشور حضور مردم است و دشمنان بعد از 9 دی متوجه شدند که مردم با قوت و قدرت پای نظام اسلامی ایستاده اند.

وی عنوان کرد: حضور پرشور مردم دشمنان را مأیوس می کند و با حضور حضور اجازه نمی دهند که دشمنان بتوانند ضربه ای به نظام بزنند و همین سبب بیمه شدن کشور و انقلاب اسلامی تا مدت ها خواهد شد./1323/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات