۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰
کد خبر: ۵۴۵۳۳۷
حجت الاسلام ابراهیمی مطرح کرد؛

القای ناکارآمدی نظام؛ فتنه جدید دشمن برای ضربه به انقلاب

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور زیر سؤال بردن کارآیی نظام و مسؤولان در افکار عمومی را فتنه جدید دشمن برای نابودی انقلاب دانست.
حجت الاسلام و المسلمین عبد‌العلی ابراهیمی

حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و امام جمعه موقت شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت بزرگداشت قیام 9دی، گفت: مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حوادث تلخ و شیرین بسیاری روبرو شدند به حدی که برخی از آنان در حافظه ملت به عنوان یک تاریخ و واقعه سرنوشت ساز به ثبت رسیدند و مردم برای یادآوری این واقعه عظیم به نسل آینده این روزها را گرامی می‌دارند.

وی افزود: حماسه 9دی الگوی مناسبی برای رهایی نسل امروز و آینده از چالش‌های پیش رو است به شرط آن که به بصیرت خود بیفزایند.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه فتنه 88 در ابتدا یک عصیان دموکراتیک و اعتراض ناهنجار در مقابل حرکت سیاسی صحیح ملت ایران بود که بعد به ساختار شکنی تبدیل شد، ابراز کرد: در آغاز ضرورتی برای مقابله با این جریان احساس نمی‌شد برای همین مسؤولان و سران کشور نیز حساسیت ویژه‌ای از خود بروز ندادند اما زمانی که این اعتراضات با هدایت دشمن منجر به حوادث تلخ و نگران کننده‌ای در جامعه شد موضع گیری‌های سیاسی مسؤولان و مردم نسبت به این جریان فتنه گر شکل گرفت.

امام جمعه موقت شهرری با استناد به کلام رهبری که فرمودند فتنه 88 یک تهدید جدی برای  شکستن عظمت ولایت بود، اظهار داشت: موضع گیری و ایستادگی در مقابل فتنه گران امری لازم و ضروری به شمار می‌رفت چرا که آنان مدام در شعارهایشان به این امر که «انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است» تاکید داشتند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با تاکید براینکه برجسته سازی حماسه بی نظیر9دی در اذهان عمومی بسیار حائز اهمیت است، گفت: ملت ایران باید بدانند که دشمنان کشور، انقلاب و اسلام برای ضربه زدن به هویت ملی و مذهبی مردم از هر فرصتی نهایت سوء استفاده را می‌برند بنابراین هوشیاری و بیداری مردم در همه زمینه‌ها امری انکار ناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به طرق مختلف و بهانه‌های گوناگون قصد ضربه زدن به انقلاب و ملت را دارند، عنوان کرد: امروز دشمنان با هدف قرار دادن برخی امور قصد تضعیف و ناکارآمد جلوه دادن نظام را دارند.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور زیر سؤال بردن کارآیی نظام و مسؤولان در افکار عمومی را فتنه جدید دشمن برای نابودی انقلاب دانست و گفت: مشوش کردن اذهان عمومی با این تعابیر که همه مسؤولان نظام افرادی منفعت طلب، دزد و خائن هستند، حربه دشمن علیه نظام و انقلاب است.

امام جمعه موقت شهرری ادامه داد: فتنه جدید بسی خطرناک‌تر از جریان سال 88 خواهد بود زیرا اگر مردم تحت تاثیر این القائات قرار بگیرند و مسؤولان نظام پشتوانه مردمی خود را از دست بدهند تهدیدی جدی برای انقلاب خواهد بود./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات