۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۴۵۳۲۰
آیت الله دری نجف آبادی:

حماسه ۹ دی نماد بصیرت و ولایتمداری ملت ایران اسلامی است

امام جمعه اراک با بیان اینکه حماسه ۹ دی نماد بصیرت و ولایتمداری ملت ایران است، گفت: دشمنان قصد داشتند در فتنه ۸۸ به نظام اسلامی آسیب برسانند و حماسه ۹ دی پاسخی دندان شکن به بدخواهان نظام بود.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، بیان کرد: نهم دی ماه به خوبی توانست توطئه های دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب کند.

9 دی ماه فریاد رسای پایبندی و پشتیبانی از نظام اسلامی و ولایت فقیه است

امام جمعه اراک با بیان اینکه حماسه 9 دی نماد بصیرت و ولایتمداری ملت ایران اسلامی است، گفت: دشمنان قصد داشتند در فتنه ۸۸ به نظام اسلامی آسیب برسانند و حماسه نهم دی ماه پاسخ دندان شکن به بدخواهان نظام بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی حماسه 9 دی ماه را  روز حمایت از رهبری، قانون اساسی و دفاع از کیان انقلاب دانست و ابراز داشت: 9 دی ماه فریاد رسای پایبندی و پشتیبانی از نظام اسلامی و ولایت فقیه است.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه 9 دی ماه خاموشی و نابودی فتنه 88 را به همراه داشت، اظهار داشت: ملت بزرگ، هوشیار و همیشه در صحنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حماسه 9 دی با حضور گسترده خود نشان دادند که همیشه بیدار و آگاه هستند و در هر زمان در مقابل فتنه‌گران ایستادگی خواهند کرد.

انتخابات سال 88 با سلامت کامل برگزار شد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی عظیم 9 دی ماه سال 88 خط قرمزی بر نقشه های غربی ها کشیدند و به بدخواهان جهان ثابت و بازگو کردند با قدرت و هوشیاری توطئه های شوم دشمنان را خنثی خواهند کرد.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه رسانه ها در ایران اسلامی باید مانع تحریف فتنه شوند و در هر زمان حقایق فتنه را برای عموم مردم بازنگری کنند، خاطر نشان کرد: انتخابات سال 88 با سلامت کامل برگزار شد و هیچ گونه تقلبی وجود نداشت و رییس جمهور وقت با اختلاف آرای بسیار با رقیب خود منتخب مردم شد.

ملاک نظام آموزشی ایران اسلامی قانون، اسلام و خون شهدا است

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش و دانشگاه ها حق ندارند برخلاف مسائل شرعی و قانونی کشور کاری را پیش ببرند، اظهار داشت: مسؤولان باید بر طبق قانون اساسی فعالیت  و اهداف خود را به ثمر برسانند.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه ملاک نظام آموزشی ایران اسلامی قانون، اسلام و خون شهدا است، تصریح کرد: سند 2030 برای ما مرده است و مسؤولان باید با هوشیاری و بصیرت در سایه وحدت و برادری از داشته های نظام حراست کنند.

شایان ذکر است، گرامیداشت وفات حضرت فاطمه زهرا(س)، ولادت با سعادت امام حسن عسکری و حضرت عیسی مسیح(ع)، سالگرد ارتحال آیت الله حائری یزدی و روز صنعت پتروشیمی از دیگر عناوین سخنان آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک بود.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات