۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۵۴۵۰۸۷
بطحايي:

طرح تغيير فصل مدارس در حال بررسي است

وزير آموزش و پرورش در خصوص طرح تغيير فصل مدارس گفت: در تصميم گيري براي اين طرح مؤلفه هاي مختلفي مطرح است كه نياز به بررسي دارد به همين منظور در حال حاضر نمي توان تصميم قطعي را اعلام كرد، ولي اين كار در دست بررسي است.
بطحایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، بطحایی وزير آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص طرح تغيير فصل مدارس گفت: اين طرح با پيشينه قبلي همراه بود كه موفق هم بوده است، با اين وجود سعي شده است كه باتوجه به آلودگي هوا در يكي دو سال گذشته طرح جديدي ارائه شده است كه در حال بررسي است.


وي ادامه داد: البته در تصميم گيري براي اين طرح مؤلفه هاي مختلفي مطرح است كه نياز به بررسي دارد به همين منظور در حال حاضر نمي توان تصميم قطعي را اعلام كرد، ولي اين كار در دست بررسي است.

وزير آموزش و پرورش تاكيد كرد: چنانچه تصميم به اجرايي شدن اين طرح گرفته شود بايد به صورت يك لايحه اين طرح به مجلس برود و سپس نمايندگان در اين مسير تغييرات و ملاحضاتي را لحاظ كنند.

بطحايي در رابطه با ارائه طرح تغيير فصل مدارس براي رفع آلودگي هوا نيز يادآور شد: اين طرح صرفا براي رفع آلودگي هوا نيست بلكه قصد اين است كه برنامه های تربیتی تقویت شود و بچه ها بتوانند همراه با خانواده در اواسط سال تحصيلي فرصت مسافرت داشته باشند، البته فرصت هاي تربيتي نيز در اين طرح لحاظ شده است.  

 وي در پايان گفت: البته يكي از آثار تغيير فصل مدارس كاهش آلودگي هوا است كه در شهرهاي بزرگ بسيار تاثيرگذار است، ما در حال حاضر به دنبال مؤلفه هاي تاثيرگذار در اين طرح هستیم و  پس از نهايي شدن آن را به مجلس ارائه مي كنيم./٨١٦/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات