۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۵۴۵۰۷۴
کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل:

حمایت از رژیم صهیونیستی برای آمریکا گران تمام می شود

رویوران با بیان این که هزینه‌های حمایت از رژیم صهیونیستی برای آمریکا گران خواهد بود، گفت: جهان اسلام باید باید تلاش کند که هزینه‌های تصمیمات آمریکا را بالا ببرد تا آمریکا دیگر جرأت نکند هر اقدامی انجام دهد.
حسین رویوران

حسین رویوران،کارشناس ارشد مسائل بینالملل در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تصمیم آمریکا مبنی بر انتقال سفارتخانه خود به بیتالمقدس، بیان داشت: بیتردید امت اسلامی باید با تظاهرات، قطع ارتباط، تحریم و فعالیتهای دیپلماتیک در برابر چنین تصمیماتی مقابله کند.

رویوران با بیان این که هزینههای حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی برای آمریکا گران خواهد بود، اظهار داشت: جهان اسلام باید تلاش کند تا هزینههای تصمیمات آمریکا را بالا ببرد تا آمریکا دیگر جرأت نکند دست به چنین اقداماتی بزند.

وی ابراز داشت: حمایت امروزه سران ایالات متحده از صهیونیزم به دلیل این است که احساس میکنند هیچ قدرتی توان مقابله در برابر آمریکا را ندارد و این تصمیمات هیچ هزینهای برای آنها در بر نخواهد داشت.

کارشناس ارشد مسایل بین‌الملل تصریح کرد: انتقال سفارتخانه از تلاویو به بیتالمقدس، رسمیت بخشیدن به اشغال این منطقه و رفتار آمریکا در تعارض کامل با قطعنامههای بینالمللی، حقوق بینالمللی، کنوانسیونهای ژنو و مجموعهای از قوانین بینالمللی است.

تحلیلگر و کارشناس سیاسی عنوان کرد: اگر قرار باشد بحران فلسطین با نظر ایالات متحده حل و فصل شود، معلوم نیست چه چیزی عاید مردم این منطقه شود، چرا که امروزه صهیونیستها در چارچوب قطعنامهها و حقوق بینالمللی که برای مردم فلسطین در نظر گرفته شده است، در حال شهرکسازی هستند و جمعیت منطقه را دستخوش تحولات کردهاند.

وی گفت: اگر سفارت آمریکا از تلاویو به بیتالمقدس منتقل شود، رژیم غاصب صهیونیستی همین الگو را در سایر سرزمینهای اشغالی اجرا خواهد کرد و در نهایت تمام کرانه باختری را نیز به اشغال خود در خواهد آورد./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات