۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۴۵۰۷۱
مدیر حوزه علمیه لرستان:

حماسه ۹دی موجب استحکام نظام و تحکیم ولایت پذیری شد

مدیر حوزه علمیه لرستان حماسه ۹ دی را یادآور دشمن شناسی ملت ایران دانست و گفت: حماسه ۹دی موجب استحکام نظام و تحکیم ولایت پذیری شد.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی لرستانی، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تأکید بر ضرورت گرامی داشت ایام الله بیان داشت: گرامی داشت این روزها یادآور اوج عزت و اقتدار مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

وی 9 دی ماه را روز تجدید میثاق امت با ولایت عنوان کرد و افزود: این روز باید گرامی داشته شود و به خوبی در جامعه به ویژه بین نسل جوان تبیین و بازخوانی شود.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر فتنه 88 و خروش همراه با آگاهی برای از بین بردن جریان فتنه یادآور شد: اگر بصیرت مردم و درایت رهبری نبود اکنون کشور در شرایطی دیگر به سر می برد.

وی  بصیرت را مهم ترین عامل خنثی سازی و مقابله با توطئه های دشمنان عنوان کرد و گفت: ملت ایران اسلامی در سایه بصیرت و بیداری در 9 دی به خوبی فتنه 88 را خنثی کردند.

حجت الاسلام میناپور با اشاره به اینکه هدف دشمن از راه اندازی جریان فتنه ضربه زدن به انقلاب و براندازی نظام است، خاطرنشان کرد: در سایه وحدت، همدلی، بصیرت و هوشیاری مردم و تبعیت از رهبری توطئه های دشمنان خارجی و داخلی همواره خنثی است.

وی با اشاره به نقش حماسه 9 دی در ایجاد امنیت در کشور اظهار داشت: خلق این حماسه عظیم موجب استحکام نظام و تحکیم ولایت پذیری بود.

مدیر حوزه علمیه لرستان خلق حماسه 9 دی را عاملی برای در هم پیچیدن طومار فتنه و فتنه گران عنوان کرد و عنوان داشت: مردم در راهپیمایی 9 دی با وحدت و انسجام دشمن را از اهداف شوم خود نا امید کرده و برگی زرین در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند که برای همیشه ماندگار است./9459//۳۰۳/خ

ارسال نظرات