۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۵۴۵۰۱۳

آیت الله آملی لاریجانی در گلزار شهدای شهر ایلام حضور یافت

دیدار با روسای عشایر، روحانیان و اعضای هیئت‌های علمی و نخبگان حوزوی و دانشگاهی استان و حضور در نشست شورای اداری استان از جمله برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان ایلام است.
               صادق آملی لاریجانی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه صبح امروز با استقبال مسؤولان استان ایلام به منظور سفری دو روزه وارد فرودگاه شهدای شهر ایلام شد.

آملی لاریجانی بعد از استقبال مسؤولان استان ایلام، در گلزار شهدای شهر ایلام حاضر شد و با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شهدای این شهر ادای احترام کرد.

 رئیس قوه قضاییه برای بررسی مسائل قضایی و دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان دادگستری استان ایلام به این استان سفر کرده است.

در این سفر آیت‌الله آملی لاریجانی علاوه بر بررسی مسائل قضایی استان ایلام با اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان نیز دیدار و در جمع آنها سخنرانی می‌کند.

دیدار با روسای عشایر، روحانیون و اعضای هیئت‌های علمی و نخبگان حوزوی و دانشگاهی استان و حضور در نشست شورای اداری استان از دیگر برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان ایلام است. 

در این سفر  هیئت‌های بلند پایه قضایی به سرپرستی مسؤولان عالی قضایی و به نمایندگی از سوی رییس قوه قضائیه با حضور در شهرستان‌ها و مساجد استان ضمن دیدار با مردم در جمع قضات، مسؤولان و کارکنان دستگاه قضایی شهرستان‌های استان نیز حاضر شده و به بررسی مشکلات قضایی مناطق مختلف استان می‌پردازند./۸۷۹/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات