۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۵۴۴۸۳۳

سرفصل‌های دوره توانمند سازی طلاب شاغل در آموزش و پرورش تصویب شد

رییس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش از تصویب دوره آموزشی دبیرخانه ستاد همکارها برای توانمند سازی طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش خبر داد.
ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری رسا، اسفندیار چهاربند، رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با ارسال نامه ای به حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی ملکی، مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش موافقت خود را  در خصوص سرفصلهای طرح توانمند سازی طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش اعلام کرد.

برپایه این گزارش آقای چهاربند یاد آور شده است، پیشنهاد مذکور  پس ازبحث و بررسی و طراحی در دبیرخانه کارگروه برنامه ریزی سرمایه انسانی ،در راستای نظام آموزشی کارمندان دولت تحت عنوان «توانمند سازی طلاب شاغل در آموزش و پرورش» تصویب گردید و مراتب باکد 099506153 مطابق فرم «د» پیوستی در سامانه ltms تعریف شده است.

در نامه رییس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی و فناوری اطلاعات آمده است، در صورت تامین اعتبار از ناحیه دبیرخانه  ستاد و پس از هماهنگی های لازم با  این مرکزدر خصوص شیوه برگزاری دوره مورد نظر، اجرای دوره ویژه طلاب شاغل در آموزش و پرورش در چارچوب سیاست ها ضوابط و ملاحظات اجرایی، بلا مانع است./۹۹۸۱۰۳/ی

ارسال نظرات