۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۲
کد خبر: ۵۴۴۷۲۸
سردار آبنوش:

ولایت مطلقه فقیه عامل پیشرفت کشور است/ دشمن با فشار اقتصادی در پی ضربه به نظام است

جانشین سابق قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به نقش تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب در پیشرفت های چشمگیر انقلاب گفت: پیشرفت های انقلاب در زمینه های مختلف مرهون و مدیون تدبیر ولایت مطلقه فقیه است.
سردار آبنوش جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سالار آبنوش در نشست بصیرتی که به مناسبت دهه بصیرت در سالن همایش های مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد با اشاره به اهمیت تبیین مسائل مربوط به انقلاب عنوان کرد: وظیفه همه دلسوزان انقلاب این است که با تبیین مسائل مختلف، اجازه ندهند برخی واقعیت ها تحریف شود.

وی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند که ما حکومتی را تشکیل می دهیم که بر مبنای اسلام ناب بوده و در سیاست، اقتصاد و روابط بین الملل مدل اسلامی را به جهان عرضه می کنیم.

جانشین سابق قرارگاه خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: شعار «ما می توانیم» موضوعی بود که امام بر مبنای آن حکومت اسلامی را تشکیل دادند و بسیاری از دستاوردهای انقلاب در سایه همین شعار به دست آمده است.

وی امنیت و قدرت بازدارندگی را مهم‌ترین اصل در قدرت کشورها دانست و خاطرنشان کرد: اگر کشوری غرق در استعداد و توانمندی باشد اما از امنیت برخوردار نباشد، توان انجام هیچ کاری را ندارد و امروز تنها چند کشور محدود در جهان هستند که امنیت خود را تأمین می کنند و امنیت بسیاری از کشورها در دستان برخی قدرتها است.

مدیریت رهبر انقلاب، عامل قدرت آفرینی در حوزه امنیت

آبنوش اضافه کرد: قدرت امنیت و بازدارندگی نظام اسلامی سبب شده که ما با ثبات ترین کشور در جهان باشیم و همه این قدرت به سبب مدیریت رهبر انقلاب به وجود آمده است و هیچ کدام از دولتها نمی توانند بگویند که عامل این قدرت هستند.

وی تأکید کرد: رهبر انقلاب این موضوع را مدیریت می کنند و بعد از 40 سال که فتنه های کوچک و بزرگ و ناامنی های گوناگونی برای نظام اسلامی به وجود آورده اند، اما ما بلندقامت ترین کشور دنیا هستیم و این قدرت مرهون و مدیون واژه مقدس ولایت مطلقه فقیه است.

جانشین سابق قرارگاه خاتم‌الانبیاء در ادامه اظهار کرد: ستون دوم قدرت کشورها، موضوع علم است و اگر کشوری در زمینه های هوافضا، هسته ای، نانو و زیرساخت های مورد نیاز کشور خود پیشرفت کند، یکی دیگر از ستون های قدرت را به دست آورده است.

وی تصریح کرد: ما در زمانی که ماهواره امید را ساختیم، جزء ده کشوری شدیم که توان ساخت ماهواره داشتند و برای آنکه آن را در مدار قرار دهیم هیچ کشوری حاضر نشد با ما همکاری کند اما در کمتر از 6 ماه توانستیم به این فناوری دست پیدا کنیم و تبدیل به پنجمین کشوری شویم که توان قرار دادن ماهواره در فضا را به دست آورده است.

تولید و توزیع قدرت در نظام اسلامی بی نظیر است

آبنوش ابراز کرد: پیشرفت علمی کشور نیز با تدبیر ولایت مطلقه فقیه انجام شده است و برخی دولتها که مشغول دزدی و اختلاس بوده اند نمی توانند ادعا کنند که در این موضوع نقش داشته اند.

وی ادامه داد: یکی از کارهایی که توسط نیروهای بسیجی و انقلابی انجام شد، جلوگیری از هدر رفت آب های شیرین کشور بود که بیش از 9 میلیارد متر مکعب از 13 میلیون متر مکعب آب شیرینی که در این سالها هدر رفته است، با روحیه جهادی و انقلابی مدیریت و به رودخانه ها برگردانده شد و امروز می توانیم بگوییم که کسی نمی تواند با موضوع آب کشور ما را تهدید کند.

جانشین سابق قرارگاه خاتم‌الانبیاء در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاست به عنوان سومین رکن قدرت کشور ها اظهار کرد: نحوه تولید و توزیع قدرت در کشور ما در جهان بی نظیر است و دشمن بارها تلاش کرده است که این ساختار را به هم بریزد اما کسی که محکم ایستاده و ذره ای عقب نشینی نکرده، رهبر انقلاب است.

آبنوش ادامه داد: در فتنه 88 تلاش شد تا اقتدار رهبری شکسته شده و این ساختار دچار مشکل شود اما هرچه نفوذ کردند راه به جایی نبردند تا جایی که دشمن خود اذعان کرد که ما در مقطعی نفر دوم نظام اسلامی را دچار استحاله کردیم اما ساختار این کشور دچار مشکل نشد.

فقر مردم در ثروتمندترین کشور جهان

وی از اقتصاد به عنوان چهارمین رکن قدرت نام برد و عنوان کرد: مطابق قانون اساسی رهبر انقلاب هیچ نقشی در مدریت بخش های اقتصادی کشور ندارد و طبق قانون مردم باید رییس جمهور فرهیخته ای را انتخاب کنند تا او نیز قاسم سلیمانی ها را در زمینه های اقتصادی پیدا کرده و بر گلوگاه های حساس اقتصاد کشور قرار دهد اما این بخش که برعهده مردم قرار دارد، بیشترین مشکل را به همراه داشته است.

جانشین سابق قرارگاه خاتم‌الانبیاء تأکید کرد: برخی از مسؤولان عالی اقتصادی حال حاضر کشور، سال های قبل از مسؤولان گمرک بوده اند که 70 درصد دزدی ها در آنجا رخ داده است و مشخص نیست به چه دلیل چنین فردی برای وزارت اقتصاد انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: در کشوری که ثروتمندترین کشور جهان است، کمر مردم آن زیر بار فقر و بدبختی شکسته است اما مدیریت را به دست افراد نا اهل می دهند و این در حالی است که برخی مسؤولان با دزدها شریک هستند و افرادی که کار خود را به خوبی انجام نمی دهند، چه نماینده و چه مسؤولان دیگر، نانجیب واقعی هستند.

آبنوش ادامه داد: مردم ما نمی توانند خائن و خادم را تشخیص دهند و امروز وظیفه همه دلسوزان نظام است که کاری انجام دهند و در حالی که جبهه مقابل به راحتی دروغ می گوید، چرا ما واقعیت ها را به مردم نمی گوییم.

اقتصاد مقاومتی مغفول مانده است

وی اظهار کرد: هر کشوری که این 4 رکن را داشته باشد، به ابرقدرت تبدیل می شود و در کشور ما سه موضوعی که در دست دین و ولایت فقیه بوده است، آنچنان پیشرفت کرده ایم که دشمن مات شده است اما بخش اقتصاد که برعهده ما بوده است را به خوبی انجام نداده ایم و دشمن نیز بر روی این موضوع تمرکز کرده تا به نظام ضربه بزند.

جانشین سابق قرارگاه خاتم‌الانبیاء در ادامه ابراز کرد: رهبر انقلاب نسخه اقتصاد مقاومتی که یک روش عالی بود را ارائه کردند اما در کشور ما هیچ کس به اجرای آن پایبند نبود و برخی از کشورها این نسخه را اجرا کردند و نتایج مناسبی را گرفتند.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب برای اجرای برجام 9 شرط را معین کردند اما دولت حتی یکی از آن شرط ها را اجرا نکرد و نماینده های مجلس که باید جلوی این کار را می گرفتند از کنار آن به سادگی عبور کردند و باید گفت تا زمانی که در بدن حداقل 150 نفر از نماینده های ما رگی از رگ های شهید مدرس نباشد، اوضاع همین گونه خواهد بود.

آبنوش در پایان خاطرنشان کرد: سردار همدانی و سردار سلیمانی های زیادی در بخش اقتصاد کشور وجود دارند اما منزوی هستند و افرادی که ترجمه جدیدی از رانت به معنای دزدی قانونی را در جامعه بیان می کنند، برخی مسؤولیت ها را برعهده دارند./872/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات