۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۴۴۴۵۶
امام جمعه موقت اراک:

عدالت اجتماعی مهمترین آرمان نظام اسلامی است

امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه عدالت اجتماعی مهمترین آرمان نظام اسلامی است، گفت: مسؤولان ایران اسلامی باید تحقق عدالت اجتماعی و مبارزه با فقر را از اهداف مهم خود بدانند و در این مسیر تلاش کنند.
امام جمعه موقت اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام کاظم سپاسی امام جمعه موقت اراک ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، بیان کرد: دولت در موضوع فقرزدایی باید بیش از پیش تلاش کند.

ضرورت اتحاد دولت و مجلس با هدف حمایت از محرومان

حجت الاسلام سپاسی با تاکید بر اینکه دولت و مجلس شورای اسلامی باید با اتحاد در مسیر حمایت از محرومان گام بردارند، بیان داشت: مسؤولان باید با هزینه های بی مورد در کشور مقابله کنند و ایران اسلامی را در مسیر توسعه و آبادانی سوق دهند.

امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه عدالت اجتماعی مهمترین آرمان نظام اسلامی است، اظهار داشت: مسؤولان ایران اسلامی باید تحقق عدالت اجتماعی و مبارزه با فقر را از اهداف مهم خود بدانند و در این مسیر پسندیده تلاش کنند.

تحقق اقتصاد مقاومتی سبب عدالت اجتماعی می شود

وی با تاکید بر اینکه  تحقق اقتصاد مقاومتی عدالت اجتماعی را به همراه دارد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به آسانی می تواند با فقر مقابله و بسیاری از آسیب ها و مشکلات موجود در جامعه را رفع کند.

امام جمعه موقت اراک با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که محرومان صاحبان اصلی انقلاب هستند، ابراز داشت: ایثار، از خود گذشتگی و فداکاری محرومان سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و امروز این افتخار را مدیون محرومین هستیم.

حجت الاسلام سپاسی با تاکید به این نکته که اگر آنان نبود انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید، خاطر نشان کرد: مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی ایران باید خدمت به محرومین را سرلوحه امور خود قرار دهند و بدانند محرومین در کشور به عنوان ارزشی بزرگ محسوب می شوند.

مسلمانان جهان باید با استکبار جهانی مقابله کنند

امام جمعه موقت اراک با تاکید بر اینک مسلمانان جهان باید با استکبار جهانی مقابله کنند، تصریح کرد: امروز شاهدیم ملت ها با اقتدار مقابل زورگویی های استکبار جهانی ایستادگی می کنند و این فرهنگ ایستادگی، نتایج پیروزی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام سپاسی با اشاره به اینکه رییس جمهور آمریکا سند جدید امنیت ملی آمریکا تدوین کرده است، افزود: ترامپ در این سند روسیه و چین به عنوان رقبای آمریکا، ایران و کره شمالی را مهمترین دشمنان ایالات متحده دانستند.

ترامپ ایران را بزرگترین دشمن تروریست ها می داند

امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه ترامپ ایران را بزرگترین دشمن تروریست ها می داند، خاطر نشان کرد: کاملا مشهود است داعش، القاعده، جبهه النصره و همه گروهک های تروریستی دست پرورده آمریکا و اسرائیل هستند و این در حالی است که دولت آمریکا، ایران اسلامی را به عنوان حامی تروریست معرفی کرده است.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات