۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۴۴۳۵۸
آیت الله حیدری:

تناقض در رفتار مسؤولان سبب بی اعتمادی مردم می شود

آیت الله حیدری با بیان اینکه گفتار برخی مسؤولان با عملشان زمین تا آسمان تفاوت دارد، گفت: تناقض در رفتار مسؤولان سبب بی اعتمادی مردم می شود.
آیت الله حیدری

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، در جمع روحانیان و فعالان فرهنگی ملاثانی با بیان اینکه شهید مفتح نماد وحدت حوزه و دانشگاه بود، افزود: آیت الله مفتح افزون بر اینکه یک عالم با بصیرت و بینش عمیق است، یک دانشگاهی تمام عیار نیز بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اسلام تصفیه کننده قلوب و عامل وحدت و اخوت است و نبود وحدت، راه را برای ضربه دشمن باز می کند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه اعتقاد قلبی به اسلام، رهبری توانمند و وحدت ملت مسلمان ایران علل پیروزی انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان شد: قشر دانشگاهی و فرهیخته همپای روحانیت برای انقلاب اسلامی تلاش کرد.

آیت الله حیدری ادامه داد: تصمیم اخیر ترامپ در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی، زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم می کند و این اقدام وحدت امت اسلام را درپی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه وحدت و مقاومت در برابر فشار و کارشکنی های دشمن، انقلاب اسلامی را قویتر از همیشه کرده است، عنوان کرد: وحدت نیروهای مقاومت را پیروز میادین نبرد کرده و چنین اقتداری موجب خشم و سردرگمی استکبار شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بعضی مسؤولان صداقت ندارند، گفت: این مسؤولان گفتارشان با عملشان زمین تا آسمان تفاوت دارد که تناقض سبب بی اعتمادی مردم می شود.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه بی عدالتی برخی مسؤولان حس تبعیض را به مردم داده است، تصریح کرد: نباید در برابر ظلم سکوت کرد، روشنگری و مطالبه گری راه حل مشکلات است./9456/د103/ب1

ارسال نظرات