۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۵۴۴۳۲۳
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس:

نباید با لایحه بودجه جدید فشار اقتصادی را بر مردم بیشتر کرد

حجت‌الاسلام پژمانفر با اشاره به نادیده گرفتن حقوق مردم در لایحه بودجه تقدیمی از سوی دولت به مجلس تأکید کرد که نباید با لایحه بودجه جدید فشار اقتصادی را بر مردم بیشترکرد.
پژمانفر

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اعتراضات نمایندگان مجلس به لایحه بودجه ارائه شده دولت گفت: نسبت به درآمدها اجحاف‌های زیادی به مردم پیش‌بینی شده، حقوق مردم در این لایحه نادیده گرفته شده و نسبت به هزینه‌ها چابک سازی صورت نگرفته است.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تصریح کرد: امروز مردم از مشکلاتی مانند بیکاری، گرانی و رکود رنج می برند، در چنین شرایطی نباید با لایحه بودجه نامناسب فشار اقتصادی به مردم بیشتر شود، نباید برای تأمین لایحه بودجه دست در جیب مردم کنیم.

وی با اشاره به اینکه در لایحه ارائه شده به اشتغال و تولید داخل توجه نشده است، گفت: در این لایحه بودجه‌های عمرانی کاهش و بودجه جاری افزایش پیدا کرده است و با این وضعیت واحدهای تولیدی را به سمت تعطیلی می‌بریم.

حجت الاسلام پژمانفر با اشاره به طرح برخی مسائل حاشیه ای برای پرت کردن حواس ها از لایحه بودجه دولت اظهار داشت: در این لایحه به بحث فرهنگ بویژه بودجه‌های قرآنی به شدت بی اعتنایی شده است که نباید این گونه باشد./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات