۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۵۴۴۲۶۴

بازی‌ رایانه‌ای «عملیات انهدام ۳» روانه بازار می شود

سومین نسخه از مجموعه ‌بازی‌های رایانه‌ای «عملیات انهدام»، با نام «عملیات انهدام ۳؛ نفس‌گیرترین نبرد» در آینده‌ای نزدیک عرضه شده و در اختیار علاقه مندان به بازی‌های بزرگ ایرانی قرار خواهد گرفت.
عملیات انهدام ۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سومین نسخه از مجموعه ‌بازی‌های رایانه‌ای «عملیات انهدام»، با نام «عملیات انهدام 3؛ نفس‌گیرترین نبرد» در آینده‌ای نزدیک عرضه شده و در اختیار علاقه مندان به بازی‌های بزرگ ایرانی قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، این بازی رایانه‌ای ارزشی که تولید آن بیش از 3 سال به طول انجامیده است، به همت کارگروه‌های مختلف بازی‌نامه‌نویسی، گرافیک، صوت، برنامه‌نویسی و هوش‌مصنوعی مستقر در شرکت دانش‌بنیان رسانه‌گستر بِنیسی تهیه و طراحی شده است.

از تفاوت‌های این نسخه‌ی بازی با نسخه‌های پیشین آن، می‌توان به عدم اختصاص داستان بازی به یک حماسه‌ی واحد نام برد، به گونه‌ای که بنا بر گفته‌های مدیرعامل شرکت، این بازی چهار حماسه‌ی بزرگ معاصر را به تصویر می‌کشد که علاقه مندان علاوه بر پیمایش داستانی در هم تنیده‏، خود را در این حماسه‌ها حس خواهند کرد و از حضور در این حماسه‌ها لذت خواهند برد، لذا انتخاب عنوان نفس‌گیرترین نبرد برای این بازی، بی‌اساس نبوده است.

شنیده‌ها از عوامل فنی این بازی، حاکی از وجود جذابیت‌های تصویری، صوتی، محتوایی، گیم‌پلی و غیره فراوان در بازی و نزدیک به بازی‌های خوب جهانی است که ده‌ها گام از نسخه‌ی قبلی این مجموعه پیشرفته‌تر، مهیج‌تر و زیباتر می‌باشد‏ که تصاویر پیوستی، گواه بر این مطالب هستند.

گفتنی است، هم‌اکنون امکان پیش‌خرید این بازی با تخفیف ویژه فراهم شده است و علاقه‌مندان به این بازی ارزشی می توانند برای پیش‌خرید این بازی به اینجا مراجعه کنند./841/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات