۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۵۴۴۱۱۱
به همت مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول:

نرم افزار پاسخگویی به شبهات تولید می شود

مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی دزفول در پی آن هستیم تا نرم افزاری را برای مقابله با گروه های منحرف و شبهه افکنان تهیه کنیم.
بازدید اساتید مدرسه آیت الله قاضی از دانشگاه علوم پزشکی بازدید اساتید مدرسه آیت الله قاضی از دانشگاه علوم پزشکی

حجت الاسلام حبیب خاکی، مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه در راستای وحدت حوزه و دانشگاه شامگاه گذشته اساتید، مسؤولان و تولیت مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفولی از دانشگاه علوم پزشکی دزفول دیدار کردند، ابراز داشت: این دیدار دو جانبه است و اساتید و مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی دزفول بعد از ظهر امروز دیداری از حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفول داشته و طی بازدید با امکانات و فعالیت های علمی و پژوهشی مدرسه آشنا شدند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با اشاره به اینکه برنامه ریزی ها برای بازدید از دانشگاه و حوزه از قبل پیش بینی شده بود، افزود: در دیدار شامگاه گذشته اساتید سطح عالی حوزه، مدیر و معاونان به همراه تولیت مدرسه و امام جمعه شهرستان حضور یافته و تعاملات بسیار خوبی برای افزایش همکاری ها در نظر گرفته شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه دیدار مذکور دو ساعت به طول انجامید، اظهار داشت: برگزاری مستمر جلسات در طول سال نخستین تصمیم اتخاذ شده در این دیدارها است.

حجت الاسلام خاکی با اشاره به اینکه مبنای دیدارهای صورت گرفته توجه به فرمایشات رهبری درباره جنبش نرم افزاری است، تصریح کرد: حوزه و دانشگاه تلاش دارند تا در زمینه جنبش نرم افزاری سیستمی را تعریف کنند که از این پس پیرامون گروه های ملحد و شبهه افکنان تحقیقاتی کرده و نیازهای جامعه در پاسخ به شبهات را تأمین کند.

حجت الاسلام خاکی به تکمیل تحقیقات و پژوهش های صورت گرفته در رابطه با جنبش نرم افزاری اشاره کرد و گفت: تلاش داریم تا از این طریق آمادگی کامل و لازم برای رویارویی را داشته باشیم./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات