۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۵۴۴۰۴۷
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر:

وحدت حوزه و دانشگاه راهبرد اساسی برای اجرای اسلام ناب محمدی است

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به اینکه وحدت حوزه و دانشگاه راهبرد اساسی برای تحقق و اجرای اسلام ناب محمدی(ص) است، گفت: دانشگاه و حوزه های علمیه می توانند برای تمام پیشرفت های کشور و حتی برای پیشگیری از تمام انحراف ها و انحطاط های جامعه برنامه ریزی کنند.
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، رقیه کرمی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) بوشهر با تبریک روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: روزی که به نام وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاری شده است روز شهادت شهید مفتح است؛ چرا که این عالم و روحانی برجسته و فاضل خصوصیتی داشت که در تعداد معدودی از فضلای آن زمان وجود داشت.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ادامه داد: شهید مفتح یک روحانی روشنفکر بود که قدرت ارتباط گیری ایشان با نسل جوان و دانشجویان بیشتر از بقیه بود.

وی تأکید کرد: امروز باید روحانیت بیش از پیش موانع وحدت حوزه و دانشگاه را کم کند و راهکارهای لازم را عملی سازد تا بتواند در هدایت گری دینی نسل های جوان و دانشجوی کشور گام های مهمی بردارد.

کرمی با اشاره به اینکه وحدت حوزه و دانشگاه راهبردی اساسی برای تحقق اسلام ناب محمدی(ص) است اظهار داشت: دانشگاه و حوزه های علمیه می توانند برای تمام پیشرفتهای کشور و حتی برای پیگشیری از تمام انحرافات و انحطاط های جامعه برنامه ریزی کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: در دانشگاه باید تهذیب و تعهد در کنار هم باشد و از سوی دیگر حوزهای علمیه هم باید مهذب و متعهد باشند تا بتوانند یک کشور را نجات دهند./۸۴۶/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات