۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۵۴۴۰۲۲
معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی:

شهید مفتح عامل وحدت میان حوزه علمیه و دانشگاه شد

معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه شهید مفتح، سبب ایجاد پیوند و اتحاد میان حوزه علمیه و دانشگاه شد، گفت: شهید مفتح حتی دانشجویان منحرف را هم مانند فرزندان خویش به آغوش می گرفت و آنان را تربیت می کرد.
معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام محمود مرادی معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی شامگاه دوشنبه در همایش بررسی مبانی و راهکارها و عوامل وحدت حوزه و دانشگاه که در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اراک برگزار شد، بیان کرد: ایران اسلامی، رتبه یک تحقیقات دانشگاهی در خاورمیانه را دارد و امروز قلم، کار گلوله را انجام می دهد.

 معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه شهید مفتح، سبب ایجاد پیوند و اتحاد میان حوزه علمیه و دانشگاه شد، اظهار داشت: شهید مفتح، دانشجویان منحرف را نیز مانند فرزندان خویش به آغوش می گرفت و آنان را تربیت می کرد.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به گروه فرقان، بیان کرد: گروه فرقان از شاخه منافقان بودند که دکتر مطهری و مفتح را به شهادت رساندند.

هدف دشمن فتنه و سلب آرامش است

معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی در رابطه با شناسایی نیروهای داخلی از سوی دشمنان، گفت: دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با شناخت نیروهای انقلابی و ایجاد فتنه آن ها را از جلوی راه خویش برمی دارند تا سبب سلب آرامش مردم شوند.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به آیات قرآن کریم و  بررسی دلایل جنگ و کشتار، خاطرنشان کرد: جنگ در قرآن کریم، در کنار سایر فرایض واجب قرار گرفته است و برخی از مردم از آن، همچون عذاب الهی هراس دارند.

وی اضافه کرد: به فرموده قرآن کریم، مردم نمی توانند اجل و مرگ خویش را به تاخیر بیندازند حتی اگر در قصرهای بلندمرتبه باشند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی در رابطه با هدف از جنگ، اظهار داشت: به فرموده قرآن کریم، جنگ باید با هدف از بین رفتن فتنه و کفر، پیمودن راه خدا و نجات مستضعفان و محرومان عالم باشد.

مظلومیت مردم یمن، میانمار و فلسطین

حجت الاسلام مرادی با اشاره به مظلومیت مردم یمن، میانمار و فلسطین، گفت: سرباز کافران، طاغوتیان و نیروهای اجنبی نباشید و از مظلومان عالم دفاع کنید، جنگی که جاسوسان هسته ای علیه ایران انجام دادند، در توان هیچ نیروی نظامی نیست.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی با بیان آسیب های فضای مجازی، بیان کرد: امروزه دشمنان در راستای جدایی جوامع اسلامی از مطالعه و نگارش، تلاش می کنند؛ از این رو جهاد نظامی و علمی باید در راه خدا باشد./842/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات