۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۵۴۳۹۱۶
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر:

دولت به جای مانور بر افزایش قیمت ها به مشکلات مردم رسیدگی کند

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب از طبیعی نشان دادن گرانی ها از سوی مسؤولان انتقاد کرد و گفت: نباید با القای گرانی مردم را مأیوس کرد.
حجت الاسلام رضوی مهر

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، لایحه پیشنهادی بودجه 97 را تنظیم شده با بی تدبیری توصیف کرد و گفت: برخی مسؤولان قبل از اینکه قیمت ها اضافه شود در مصاحبه های رسانه ای مردم را دچار نگرانی می کنند.

وی ادامه داد: جو سازی در رشد قیمت ها، تورم و گرانی در بین خانواده ها موجب یأس می شود؛ این شیب تند افزایش قیمت ها که برخی دولتمردان آن را ملایم توصیف می کنند موجب فشار شدید اقتصادی برای اقشار آسیب پذیر خواهد بود.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بنزین و نان را دو نیاز حیاتی جامعه برشمرد و اظهار داشت: درباره این دو کالا می طلبد که با تدبیر عملی نه تدبیر شعاری و لفظی برنامه ریزی شود تا دهک های زیر خط فقر به حاشیه نشینی  از هم پاشیدگی خانوادگی مبتلا نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر افزود: امیدواریم که دولتمردان با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و اتکا به داشته های کشور در زمینه اقتصاد مقاومتی هزینه های غیر ضروری را بر جامعه تحمیل نکنند و موجب گرانی نشوند؛ باید از ریخت و پاش، اسراف، آمد و شدها و هزینه های بی مورد جلوگیری کنند تا مردم بتواند به فردای بهتر امیدوار شوند.

وی در پایان گفت: از مجلسیانی که با وضع نامطلوب جامعه آشنا هستند می خواهیم از وضع اسفبار گرانی جلوگیری کرده و مراقب باشند، چون شتابزدگی در تدوین بودجه، مباحث فرهنگی را مورد غفلت مسؤولان قرار داده است./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات