۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۴۳۸۹۳
سردار فضلی:

شهدای مدافع حرم عشق و ارادت ملت ایران به اهل بیت را به جهانیان نشان دادند

سردار فضلی با اشاره به حماسه بزرگ شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم اهل بیت(ع)، گفت: شهدای مدافع حرم عشق و ارادت ملت ایران به اهل بیت را به جهانیان نشان دادند.
سردار فضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین، پیش از ظهر امروز در کنگره شهدای دانشجو، طلاب و شهدای مدافع حرم استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه شهدا چراغ هدایت ما هستند، خاطرنشان کرد: امروز نیز فرزندان این مرز و بوم در دفاع از حرم اهل بیت (ع) حماسه ای بزرگ خلق کردند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم عشق و ارادت ملت ایران اسلامی به اهل بیت عصمت و طهارت را به جهانیان نشان دادند و با استقامت و ایثار شهدا و رزمندگان مدافع حرم بود که امروز شاهد خنثی شدن توطئه های استکبار هستیم.

سردار فضلی، تصریح کرد: رزمندگان و شهدای جبهه مقاومت با خدا معامله کردند و ارزش کار آن ها در تاریخ ماندگار است و با عنایت خداوند و به برکت خون شهدا مجاهدت آن ها بی‌پاسخ نماند و با طعم پیروزی بر این شجره خبیثه به پایان رسید.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین، بیان داشت: عصبانیت‌ دشمنان اسلام از پیروزی‌های جبهه مقاومت سبب شد که قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی انتخاب کنند که این اقدام رئیس جمهور آمریکا خون مسلمانان جهان را به جوش آورد و در چند روز در قالب اعتراضات به این موضوع چندین نفر شهید و بیش از دهها تن مجروح شدند.

وی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل همانگونه که امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بارها فرمودند؛ دشمن اصلی اسلام و مسلمانان هستند و بر همین اساس دشمن شناسی و استکبارشناسی برای جوانان اهمیت ویژه ای دارد.

سردار فضلی با تاکید بر ضرورت آشنایی نسل جوان با اندیشه ها و آرمان های شهدای بزرگوار، گفت: امروز نسل جدید بیش از هر زمان دیگری باید با آرمان های شهدا آشنایی پیدا کند و برگزاری کنگره ها و یادوارها در کشور می تواند این امر را محقق سازد.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن شهادت آیت‌الله مفتح، اظهار داشت: آیت‌الله مفتح بزرگمردی است که وحدت بین حوزه و دانشگاه را بنیان نهاد و این دو مرکز علمی و حوزوی در کشور از مراکز تعالی علم و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران هستند که باید برای اعتلای کشور همکاری و هماهنگی بیشتری داشته باشند./۹۳۷//۲۰۲/خ

ارسال نظرات