۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۵۴۳۸۴۲

تأکید امام جمعه تبریز بر قاطعیت در برخورد با هرگونه فساد در شهرداری‌

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم بر قاطعیت در برخورد با هرگونه فساد در شهرداری‌ تأکید کرد و گفت: عدم برخورد با مفساد اقتصادی، منجر به تکرار آن می شود.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی امشب در دیدار شهردار تبریز و مدیران حوزه حمل‌ و نقل تبریز، اظهار داشت: فرهنگ استفاده از وسایط حمل و نقل عمومی در سفرهای درون شهری ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی بر توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز تأکید کرد و گفت: ارائه آموزش‌های شهروندی و ایجاد فرهنگسازی‌های لازم راهکاری مهم بر استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی است، اما باید زیرساخت‌های لازم را نیز فراهم کنید، متأسفانه خطوط متروی تبریز تکمیل نشده و ناوگان اتوبوسرانی شهر نیز با کمبودهایی روبه‌رو است.

امام جمعه تبریز با اشاره به آلودگی هوای تبریز و تعطیلی مدارس طی دو روز گذشته گفت: بنده به سهم خود از شهروندان درخواست کرده‌ام که در سفرهای درون‌شهری، از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند، رسانه‌ها نیز باید بر ضرورت کاهش آلاینده‌های زیست محیطی تأکید کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز فعالیت شهردار جدید تبریز اظهار داشت: خوشبختانه شهردار تبریز فردی متخصص و تازه‌نفس است که با همت و شادابی خاصی فعالیت خود را آغاز کرده، انتظار داریم با وجود چنین فضایی، سطح خدمات شهرداری به شهروندان نیز ارتقای کیفی ملموسی داشته باشد.

وی بر قاطعیت در برخورد با هرگونه فساد در شهرداری‌ تأکید کرد و افزود: هر گاه بوی فساد و تخلف در شهرداری آمد، سعی کنید در همان مرحله نخست، با قاطعیت برخورد کنید؛ در غیر این صورت، شاهد تکرار تخلفات خواهیم بود و همین امر منجر به سلب اعتماد و اطمینان مردم از این نهاد خدمتگزار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که رمز موفقیت شهرداری خدمت به مردم و اجتناب از موضوعات سیاسی و جناحی است، گفت: سعی کنید در دوران مسؤولیت نسبت به ارتقای سطح اعتماد مردم نسبت به نظام و مجموعه شهرداری همت مضاعف به خرج دهید./935/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات