۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۵۴۳۸۳۴
نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد:

نابودی رژیم صهیونیستی امری شدنی و وعده حق الهی است

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)، نابودی رژیم جعلی اسرائیل را وعده حق الهی خواند و گفت: خداوند در آیات متعددی از قرآن کریم تاکید کرده که وعده های الهی شدنی است و خلف وعده نمی کند.
حجت الاسلام رستگار

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، به موفقیت نظام اسلامی ایران و شیعه با محوریت مراجع در شکست داعش اشاره داشت و گفت: مردم عراق و سوریه با حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران در نبرد مبارزه با داعش، پیروز میدان شدند و در این پیروزی و سربلندی، نقش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش بر همگان روشن شد.

وی در ادامه افزود: پیروزی مردم عراق و سوریه در برابر گروهک های تروریستی داعش بیانگر موفقیت و اثربخشی تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی است، چراکه این تفکر متکی به قدرت لایزال الهی است که شکست  ناپذیر بوده و مؤید از امدادهای غیبی حضرت حق است.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) تصریح کرد: علیرغم تلاش های دنیای استکبار برای حفظ داعش و ادامه اقدامات خبیثانه این گروهک های تروریستی در منطقه، به حول قوه الهی و با حمایت های سازنده و تاثیرگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،  ریشه داعش در منطقه قطع شد.

حجت الاسلام رستگار اذعان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حمایت های همه جانبه خود از مردم مظلوم عراق و سوریه و نابود کردن داعش به دنیا ثابت کرد که در منطقه حرف اول را می زند و در دنیا نیز تاثیرگذار است، بنابراین با قاطعیت می توان گفت که هیچ مسأله غیرقابل حل در دنیا وجود ندارد مگر به حضور جمهوری اسلامی ایران.

وی افزود: تمامی این موارد دست به دست هم می دهد تا به اقتدار و داشته های خود امیدوار باشیم و خود را باور کنیم که «ما می توانیم» و منتظر کوچکترین اشتباه از سوی رژیم منحوس صهیونیستی باشیم و با اقتدار، به این رژیم خبیث ثابت کنیم که آخرین اشتباهشان خواهد بود و نابودی رژیم صهیونیستی زودتر از موعدی که مقام معظم رهبری فرمودند تا 25 سال آینده رژیم منحوس اسراییل نابود خواهد شد محقق شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) با تاکید بر اینکه نابودی رژیم جعلی اسراییل امری شدنی و وعده حق الهی است ابراز داشت: خداوند نیز در آیات متعددی از قرآن کریم تاکید کرده که خلف وعده نمی کند و وعده های الهی محقق خواهد شد، همچنین در روایات متعددی از انقلاب اسلامی ایران به عنوان زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) یاد شده است.

حجت الاسلام رستگار اظهار امیدواری کرد: انقلاب ناب محمدی همان انقلاب وعده داده شده باشد، چراکه نشانه های فراوانی وجود دارد که با اطمینان می توان گفت انقلاب اسلامی انقلابی است که طومار دنیای استکبار را برخواهد چید.

وی در پایان با تاکید برضرورت مقابله علما با تفکر افراطی و داعشی گفت: به اذعان حاج قاسم سلیمانی، اگر نبود نظام جمهوری اسلامی ایران، تمام علمای شیعه و سنی یا باید در مقابل داعش سر تعظیم فرومی آوردند یا همه را از تیغ می گذراندند، اما حضور مقتدرانه نظام مقدس در صحنه های مختلف سبب شد تا داعش به زباله دان تاریخ بیفتند./851/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات