۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۵۴۳۷۷۹
معاون ارتباطات حوزه های علمیه خواهران:

حوزه های علمیه خواهران در خنثی سازی توطئه های دشمنان نقش بسزایی دارند

معاون ارتباطات حوزه های علمیه خواهران با اشاره به برنامه ها و توطئه های دشمنان برای از بین بردن بنیان خانواده، گفت: حوزه های علمیه خواهران در خنثی سازی توطئه های دشمنان نقش بسزایی دارند.
حجت‌ الاسلام رسول ابراهیمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام ابراهیمیان، معاون ارتباطات امور حوزه های علمیه خواهران، ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر جدید حوزه های علمیه خواهران، گفت: کسانی که اینجا هستند زمان جنگ را درک کرده اند، زمانی که صفیر گلوله ها خواب را از سر می پراند و در این زمان بود که با همه دشواری ها مردم دوشادوش یکدیگر به مقابله با دشمن پرداختند.

وی افزود: بعضی از بیماری ها هستند که وقتی انسان دچار آنها می شود سریع مطلع می شود و برای معالجه به پزشک مراجعه می کند، اما گاهی هم وقتی به پزشک مراجعه می کند به او می گویند که شما بیماری خاموشی داشته اید که سالها بدن شما را تحت تاثیر خود قرار داده است.

حجت الاسلام ابراهیمیان، تصریح کرد: امروزه دشمن سربازانی تربیت کرده است که همواره همراه ما هستند و به صورت آهسته و خاموش کاری که می خواهد را انجام می دهد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی های دشمن طبقه بندی شده و به صورت متنوع می باشد به این صورت که برای کودکان یک برنامه جداگانه، برای جنسیت های مختلف یک برنامه و همچنین برای هریک از گروه های سنی و اقشار مختلف جامعه برنامه های متفاوتی به صورت شبانه روزی ترتیب داده است.

معاون ارتباطات حوزه های علمیه خواهران، بیان داشت: دشمن با استفاده از فناوری های نوین ارتباطی و ابزار رسانه ای در صدد ضربه زدن به پایه و بنیان خانواده های ایرانی است و در این جهت اقدام به صرف هزینه های گزافی نموده است.

وی خانواده را در راس اهداف دشمن دانست و گفت: خانواده جایگاهی است که دارای نقش اساسی در جامعه می باشد که می تواند منجر به ثبات و یا تزلزل آن شود و دشمن با آگاهی بر این مطلب که اثر خانواده و در راس آن زنان در شکل گیری یک جامعه سالم و پر نشاط بسیار زیاد است، اهداف خود را دنبال می کنند.

حجت الاسلام ابراهیمیان، خاطرنشان کرد: زنان ایرانی همواره در خانواده ها اگر هم تصمیم گیرنده نهایی نباشند، تصمیم ساز هستند و دشمن این را فهمیده و در این مساله سرمایه گذاری کرده است.

معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران، اظهار داشت: نقش حوزه های علمیه خواهران در کشور در بحث جمع آوری ماهواره ها توسط خود مردم بسیار پر رنگ و دارای آثار مثبت بوده است، همچنین فعالیت های این حوزه باعث پیشگیری از خودکشی در مناطقی از کشور شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر اگر حوزه های علمیه خواهران تقویت شوند و برای تاثیرگذاری بر خانواده ها آمادگی های لازم را کسب کنند، قطعا در خنثی سازی هجمه های دشمنان نقش مهمی خواهند داشت.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات حجت الاسلام علی اصغر کاظمی، حجت الاسلام لطفی به عنوان مدیر جدید حوزه های علمیه خواهران اردبیل معرفی شد./۹۳۷//۲۰۲/خ

ارسال نظرات