۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۵۴۳۷۳۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

هدایت دینی و بصیرت بخشی سیاسی وظیفه ائمه جمعه است

نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش ائمه جمعه در روشنگری بین مردم و ایجاد و حفظ وحدت اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه با هدایت دینی و بصیرت بخشی سیاسی بین مردم باید جلوی نفوذ توطئه های دشمنان را بگیرند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در همایش فصلی ائمه جمعه لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: ائمه جمعه در ارتقای فرهنگ عمومی نقش بسزایی دارند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم، افزود: پایگاه نماز جمعه کشور در این پیروزی نقش آفرین بودند.

نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش ائمه جمعه در بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه اشاره و عنوان کرد: ائمه جمعه با استفاده از تریبونی که در اختیار دارند باید در راستای تقویت فرهنگ به وظایف ذاتی خود عمل کنند.

پیروزی انقلاب اسلامی وعده الهی بود

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی پیروزی انقلاب اسلامی را وعده الهی خواند و ادامه داد: نفوذ جمهوری اسلامی در صداقت، مردم داری و ایستادگی در برابر ظلم است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استکبار جهانی همواره مخالف پیروزی انقلاب است و همواره با طرح دسیسه های مختلف در پی ضربه زدن به انقلاب است، خاطرنشان کرد: بصیرت بخشی و روشنگری راه مقابله با توطئه های استکبار بوده و ائمه جمعه در این راستا مسؤولیت خطیری بر دوش دارند.

امام جمعه خرم آباد هدایت دینی، بصیرت بخشی سیاسی و حفظ وحدت را از دیگر وظایف ائمه جمعه بیان کرد و گفت: برای جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی و فرهنگی نباید نسبت به مسائل فرهنگی بی تفاوت بود.

وی در ادامه با اشاره به سخنان بی اساس ترامپ در زمینه معرفی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل اظهار داشت: این اقدام نتیجه شکست آمریکا در برابر انقلاب اسلامی است.

اقامه 18 نماز جمعه استان لرستان

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به برپایی و اقامه نماز جمعه در 18 شهر استان لرستان عنوان کرد: پایگاه های نماز جمعه ظرفیتی عظیم برای روشنگری و معرفت افزایی بین اقشار مردم هستند و با بهره مندی از این موقعیت ها باید در راستای حفظ و تقویت وحدت بین مردم و مسؤولان اقدام کرد./9459/پ202/ب1

ارسال نظرات