۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۵۴۳۶۸۶
مدیر حوزه علمیه حاج محمد ابراهیم اراک:

صداقت مسؤولان با مردم، سبب تبلور اتحاد در جامعه است

حجت الاسلام اسفندیاری با بیان اینکه ملت، بزرگ ترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: صداقت مسؤولان و سران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مردم، سبب تبلور اتحاد در جامعه است.
 ملت، بزرگ ترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

حجت الاسلام علیرضا اسفندیاری مدیر حوزه علمیه حاج محمد ابراهیم اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: ملت، بزرگ ترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و از مهم ترین مؤلفه های قدرت ایران به شمار می آیند لذا مسؤولان باید با آنان با صداقت برخورد کنند.

 مدیر حوزه علمیه حاج محمد ابراهیم اراک در رابطه با ضرورت تحلیل واقعی و صحیح مسؤولان نسبت به مسائل مختلف کشور، اظهار داشت: تحلیل واقعی موضوعات روز جامعه، سبب تصمیم گیری صحیح و به دور از شعار و هیجان مسؤولان و توجه آنان به مصالح کشور در مصاحبه ها و سخنرانی ها می شود.

حجت الاسلام اسفندیاری  ادامه داد: بیان حقیقت در موضع گیری های داخلی و خارجی، سبب نگرش واقع گرایانه به مسائل کشور و منافع ملی است.

مدیر حوزه علمیه حاج محمد ابراهیم اراک با اشاره به اینکه بیان و انتقال واقعیت مسائل جامعه به مردم، سبب افزایش آستانه صبر و تحمل آن ها می شود، گفت: آگاهی مردم، سبب یاری رساندن آن ها به مسؤولان، کاهش هزینه های کشور و توقعات موجود خواهد شد.

حجت الاسلام اسفندیاری با اشاره به همدلی مردم در کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه، بیان کرد: صداقت مسؤولان و سران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مردم، سبب تبلور اتحاد در جامعه است.

مدیر حوزه علمیه حاج محمد ابراهیم اراک در رابطه با تقبیح سیاه نمایی از وضعیت کشور، اظهار داشت: سیاه نمایی، سبب ایجاد ناامیدی در فضای جامعه خواهد شد و اعتماد مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بین می برد.

وی اضافه کرد: سیاه نمایی از وضعیت کشور، فضای پیشرفت و تعالی را کاهش داده و جامعه را به سوی انحراف و بحران سوق می دهد.

حجت الاسلام اسفندیاری با بیان اینکه سیاه نمایی از وضعیت کشور، فرصت تفرقه افکنی در جامعه را برای منفعت طلبان ایجاد می کند، بیان کرد: دامن زدن به فساد سیستماتیک، از جمله مواردی است که سبب ایجاد تفکر منفی مردم، نسبت به نهادهای مختلف کشور خواهد شد./842//۳۰۲/خ

ارسال نظرات