۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۵۴۳۶۸۳
مدیر حوزه علمیه هرسین خبر داد؛

افتتاح کتابخانه حوزه علمیه هرسین همزمان با روز پژوهش

حجت الاسلام قدمی از افتتاح کتابخانه مدرسه علمیه شهرستان هرسین همزمان با روز پژوهش خبر داد و گفت: داشتن کتابخانه مجهز در جهت ارتقای سطح علم و آکاهی طلاب از ضروری ترین نیازهای حوزه علمیه است.
مدیر حوزه علمیه هرسین

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از افتتاح کتابخانه این مدرسه همزمان با روز پژوهش خبر داد و ابراز داشت: کتابخانه حوزه علمیه شهرستان هرسین در راستای افزایش سطح علم و آگاهی طلاب همزمان با روز پژوهش افتتاح شد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین بیان داشت: زندگی طلبگی در کتاب خلاصه می شود، سرمایه و یکی از وظایف اصلی یک طلبه مطالعه است.

وی در ادامه افزود: سنت های زیادی در حوزه علمیه وجود دارد اما همواره مطالعه دقیق یکی از نکاتی است که همواره مورد تأکید و پیگیری علما و مدیران حوزه های علمیه می باشد.

امام جمعه موقت شهرستان هرسین با اشاره به ساعت مطالعه همگانی طلاب اظهار داشت: راه اندازی کتابخانه در راستای ایجاد ساعتی هماهنگ در جهت مطالعه هرچه بیشتر و دقیق تر طلاب صورت گرفت.

حجت الاسلام قدمی یادآور شد: کتابخانه سبب تشویق طلاب به مطالعه و کتابخوانی شده و همچنین فرهنگ مطالعه گروهی را افزایش خواهد داد.

استاد حوزه علمیه ابراز داشت: کتابخانه سبب آشنایی هرچه بیشتر طلاب با کتب مختلف و تمرکز در مطالعه است، اگر طلبه اشراف کامل به کتاب و مطالعه نداشته باشد در پژوهش موفق نخواهد بود.

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین تصریح کرد: کتابخانه برای طلاب و روحانیان ضروری و مهم است که کتاب و منابع را به خوبی بشناسند بنابراین باید نسبت به مطالعه اهتمام ویژه داشته باشد.

وی در پایان با هدف افتتاح و راه اندازی کتابخانه در حوزه علمیه گفت: داشتن کتابخانه مجهز و سالن مطالعه در حوزه علمیه در جهت ارتقاب سطح آگاهی و علم طلاب یکی از ضروری ترین مسائل است./8571/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات