۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۵۴۳۶۷۹
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی:

حوزه و دانشگاه دو بال برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی هستند

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه حوزه و دانشگاه دو بال برای پیشرفت و پیشبرد اهداف نظام اسلامی هستند، گفت: بسیاری از مشکلات جامعه محصول کم کاری در حوزه و دانشگاه است.
حجت الاسلام مجید نصیرایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام مجید نصیرایی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی شامگاه شنبه در نشست وحدت حوزه و دانشگاه که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از رسالت های حوزه و دانشگاه زمینه سازی برای تمدن نوین اسلامی است.

وی با بیان اینکه حوزه و دانشگاه دو بال برای پیشرفت و پیشبرد اهداف در نظام اسلامی هستند، گفت: بسیاری از مشکلات جامعه محصول کم کاری ها در حوزه و دانشگاه است.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر به حوزه و دانشگاه پرداخته نشود دیگران به آن می پردازند و تصمیم گیری می کنند، افزود: نظام سازی ها و نظام نویسی ها مانند سند 2030 برگرفته از تفکرات لیبرالی و اومانیسمی می باشد که بشر را گرفتار کرده است.

حجت الاسلام نصیرایی تصریح کرد: انواع و اقسام جنایت ها و خباثت ها در دنیا محصول علم برگرفته از آموزه های اومانیسمی است و این علم همراه با ایمان نیست.

وی با بیان اینکه علم باید برگرفته از ارزش های اسلامی باشد، ادامه داد: خراسان جنوبی با توجه به ظرفیت ها و استعدادهایی که دارد می تواند در زمینه سازی برای تمدن نوین اسلامی پیشگام باشد.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی تمدن اسلامی را برآمده از آموزه های اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: حوزه و دانشگاه باید مکمل و تکمیل کننده همدیگر باشند./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات