۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۵۴۳۶۶۰
معاون امور طلاب حوزه علمیه استان مرکزی:

ماهیت جبهه داعش، اسلام آمریکایی است

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی گفت: اسلام آمریکایی، با هدف جمع بستن اسلام با استکبار در جبهه داعش فعالیت می کند.
معاون امور طلاب حوزه علمیه استان مرکزی

حجت‌الاسلام سهیل جعفری، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: اسلام آمریکایی، با هدف جمع بستن اسلام با استکبار در جبهه داعش برنامه ریزی کرده و به صورت مستمر فعالیت می کند.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در مسأله ورود داعش به عراق و سوریه اقدام نظامی نکرد، اظهار داشت: ایران اسلامی در بحث ورود داعش به عراق و سوریه به صورت مستشاری و هدایتی عمل کرد و نیروهای بسیج مردمی را در این دو کشور تشکیل داد.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: ایران اسلامی، اهمیت دفاع از کشورهای اسلامی را به عنوان خط مقدم جبهه دین، برای جوانان و مردم مسلمان عراق و سوریه تبیین کرده و از آنان حمایت و پشتیبانی کرد.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی در رابطه با اسلام آمریکایی، گفت: اسلام آمریکایی، پشت صحنه داعش و تمامی انحرافاتی است که از اسلام اصیل پیش می آید.

وی اضافه کرد: اسلام آمریکایی با تفکر صهیونیست و استکبار سازگار است و در مقابل مسلمانان می ایستد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به جنایات داعش، بیان کرد: انسان های آزاده عالم با تفکری سطحی متوجه خواهند شد که داعش با داعیه دفاع از اسلام، حتی یک گلوله به سوی صهیونیست شلیک نکرد.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی خاطرنشان کرد: اسلام آمریکایی دارای ظاهر و پوسته اسلامی و تهی از معارف حق است.

حجت الاسلام جعفری در رابطه با تولی و تبری در اسلام، اظهار داشت: این دو در کنار یکدیگر معنا پیدا می کنند و با جدایی تبری از اسلام استکبار، صهیونیست و ظلم و ستم حاکم خواهند شد.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی در ادامه گفت: آمریکا در پی این است که اسلام را با استکبار و استعمار جمع ببندد از این رو شناخت، معرفی و مقابله با جبهه اسلام آمریکایی امری ضروری است./842/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات