۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۵۴۳۶۵۲
مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی:

اختلاف در تفکر و اعتقاد، عامل جنگ وهابیان با عراق و سوریه است

مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی گفت: اختلاف در تفکر و اعتقاد، عامل جنگ وهابیان با عراق و سوریه است و علما موظف به تقویت افکار هستند.
مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی

حجت الاسلام علی رودبارانی مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: اختلاف در تفکر و اعتقاد، عامل جنگ وهابیان با عراق و سوریه است و علما موظف به تقویت افکار صحیح و هدایت آن ها هستند.

عوامل موفقیت شیعیان در شکست داعش

مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی در رابطه با عوامل موفقیت شیعیان در شکست داعش، اظهار داشت: مرجعیت شیعه، تبعیت مردم از آن ها و وجود فرهنگ غنی ایثار، جهاد و شهادت از جمله عوامل موفقیت شیعیان در شکست داعش است.

حجت الاسلام رودبارانی با اشاره به فتوای حرت آیت الله سیستانی، بیان کرد: تشکیل بسیج مردمی، گام بسیار بزرگی در راستای نجات عراق از بحران موجود بود که با فتوای به موقع مرجعیت انجام شد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی با بیان اینکه مردم باید در تمامی مسائل زندگی خویش، از مرجعیت اطاعت کنند، گفت: تبعیت ملت مسلمان از مرجعیت شیعه، سبب خارج شدن آن ها از ضلالت و گمراهی و حرکت در مسیر حق و حقیقت خواهد شد.

جهاد از نگاه شیعیان، باب رسیدن به خدا است

حجت الاسلام رودبارانی در رابطه با فرهنگ غنی ایثار، جهاد و شهادت، اظهار داشت: شهادت و جهاد از نگاه شیعیان، باب رسیدن به خدا است و حضور تفکر شیعی، اهل بیتی و علوی سردار سلیمانی و سردار همدانی در سوریه، دارای فضیلت های اخلاقی چون مقاومت و شهادت بود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی در رابطه با روشنگری های رهبر معظم انقلاب در راستای مقابله با داعش و شکست آنان، خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب و رهنمودهای ایشان، سبب غلبه تفکر شیعی بر وهابیت شد.

مبنای فکری وهابیت باطل است

وی اضافه کرد: علما موظف هستند، دشمنان اسلام و تفکرات آن ها را بشناسند و در راستای مقابله با آن ها گام بردارند.

حجت الاسلام رودبارانی با بیان اینکه علما باید خط مقدم مقابله با افکار وهابی باشند، گفت: مبنای فکری وهابیت باطل است و باید از سوی علما، مورد هجوم قرار بگیرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی با اشاره به اینکه یکی از وظایف علما، جهاد مبنایی با وهابیت است، بیان کرد: علما، حافظان دین و اعتقادات خالص و صحیح هستند که جامعه را از رذایل نجات می دهند./842/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات