۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۵۴۳۶۳۱
امام جمعه کرمان:

دولت با پرداخت کردن تسهیلات ویژه و آسان، مردم را از دغدغه نداشتن مسکن نجات دهد

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که دولت با پرداخت کردن تسهیلات ویژه و آسان خود، مردم را از دغدغه نداشتن مسکن نجات دهد، گفت: داشتن یک مسکن امن و با کیفیت حق همه مردم است.
امام جمعه کرمان مسکن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز ظهر در دیدار مدیران ارشد بانک مسکن استان کرمان در محل دفتر نماینده ولی فقیه اظهار داشت: دولت با پرداخت کردن تسهیلات ویژه و آسان خود، مردم را از دغدغه نداشتن مسکن نجات دهد.

وی افزود: داشتن یک مسکن امن و با کیفیت حق همه مردم است و مسؤولان باید خود را به این موضوع مهم متعهد بدانند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: بالا بودن کیفیت مسکن باید در اولویت کار قرار بگیرد مسکن بی کیفیت و نامطلوب سبب به جود آمدم حوادث جبران ناپذیر می شود.

امام جمعه کرمان بیان کرد: کمک کردن و رفع مشکلات اقتصادی و همچنین برطرف کردن نیازهای روزمره و معیشتی مردم، در جامعه یک عبادت است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی ایراد کرد: مسؤولانی که در حیطه بانکداری برای رفع مشکلات مردم خدمت می کنند و آرامش را به خانه ها می آورند بزرگترین عبادت را انجام می دهند.

امام جمعه کرمان در پایان گفت: مردم در جامعه مشکلات فراوانی دارند اما دغدغه اصلی جوانان نداشتن مسکن با کیفیت و مطلوب است همه مسؤولان اجرایی وظیفه دارند برای مقاوم کردن و بازسازی خانه های فرسوده تسهیلاتی ویژه و آسان به مردم اختصاص دهند./۹۷۲/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات