۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۵۴۳۶۲۱

اعتماد مراجع و علما؛ سرمایه ای ارزشمند برای خبرگزاری رسا

اعتماد مراجع و بزرگان حوزه به خبرگزاری رسا بزرگ ترین سرمایه معنوی برای این رسانه حوزوی به شمار می آید؛ سرمایه ای که به خوبی از سوی عوامل و دست اندرکاران این رسانه قدر دانسته می شود.
تودیع و معارفه تودیع و معارفه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه هم اندیشی مدیران، دبیران و خبرنگاران و دست اندرکاران خبرگزاری رسا با حضور حجت الاسلام محققی مدیرعامل این رسانه حوزوی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علیرضا استادیان سردبیر خبرگزاری رسا با بیان این که امروز شاهد تغییر و تحولات زیادی در حوزه علمیه و به طور کلی در جهان اسلام هستیم، اظهار داشت: این تحولات در صحنه سیاسی نیز مشهود است.

وی افزود: در شرایط بین المللی نیز جریان داعش در سوریه و عراق را رد کردیم و در آستانه جنبش قدس هستیم و یک سازمان خبری منسجم نمی تواند نسبت به این مسائل بی تفاوت باشد.

وی با بیان این که با توجه به نیازهای روز و تکنولوژی های پیشرفته باید چابک تر شده و ارتباطات خودمان را نیز وسیع تر کنیم، ابراز داشت: باید فاصله بین نظر و عمل کمتر شود.

 

وی در ادامه یادآور شد: خبرگزاری رسا در این 13 سال فعالیت عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته و اعتماد علما و مراجع و بزرگان را به دست آورده است که باید این نعمت را پاس بداریم و این تلاشی که شده است را به سرانجام برسانیم.

در ادامه این مراسم محمد حسین کشکولی یکی از مدیران خبرگزاری رسا نیز به ایراد سخنرانی پرداخت و با تأکید بر این که باید همیشه قدر فرصت و زمان را بدانیم، تأکید کرد: هیچ مجموعه ای با قانون و دستورالعمل اداره نمی شود، بنابراین باید روحیه جهادی را در خود تقویت کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر تحول خواه نباشیم از نظر علمی و محتوایی عقب می افتیم، بنابراین یکی از مسائل مهم این است که خودمان را رشد و ارتقا بدهیم و سعی کنیم افراد پیرامون ما نیز رشد پیدا کنند.

محمد قمین نیز به نمایندگی از تحریریه این رسانه حوزوی به بیان دغدغه خبرنگاران در حضور مدیرعامل پرداخت و خواستار برگزاری دوره های آموزشی جهت ارتقای تولیدات خبری شد.

حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا نیز در این نشست هم اندیشی ضمن بیان نکات اخلاقی، به بیان دیدگاه های خود درباره مسائل درون و برون حوزوی پرداخت.

مدیرعامل خبرگزاری رسا ضمن تبیین نقشه های دشمن برای ضربه زدن به حوزه های علمیه و روحانیت، تاکید کرد که دشمن به دنبال این است که اندیشه سکولاریسم را در حوزه های علمیه به گفتمان و جریان تبدیل کند.

در پایان این مراسم نیز جمعی از دبیران و مدیران بخش های مختلف خبرگزاری رسا مورد تجلیل قرار گرفته و لوح تقدیر خود را از حجت الاسلام محققی مدیرعامل این خبرگزاری دریافت کردند./1330/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات