۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۵۴۳۵۹۴
حجت الاسلام اکبری:

نصایح رهبری و مراجع چراغ راه کنگره شهدای روحانی قم است

مسؤول کنگره بزرگداشت شهدای روحانی استان قم گفت: رهنمودهای رهبری و مراجع چراغ راه ماست تا بتوانیم یک کار ماندگار و مؤثر که در شأن شهر قم باشد، انجام دهیم.
یادواره شهدای روحانی شاهین شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن اکبری در دیدار اعضای برگزار کننده کنگره شهدای روحانی استان قم با آیت الله نوری همدانی که پیش از ظهر امروز در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ شهادت در جامعه عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موضوع مهمی است که در دستور کار کنگره بزرگداشت شهدای روحانی قرار دارد.

وی افزود: از مجموع 4300 شهید روحانی در کشور، هزار شهید مخصوص استان قم هستند که متولدین، مدفونین و منتقلین به این شهر مقدس را شامل می شود.

مسؤول کنگره بزرگداشت شهدای روحانی استان قم تصریح کرد: در این کنگره قرار است شهدای روحانی از مشروطه تا مدافع حرم مورد تجلیل قرار گیرند.

وی استفاده از رهنمودهای رهبری و مراجع را عاملی مهم در برگزاری هرچه بهتر کنگره بزرگداشت شهدای روحانی قم دانست و خاطرنشان کرد: برای آغاز کار خود در دیداری به محضر رهبر انقلاب رسیدیم و نصایح و رهنمودهای ایشان خطاب به شورای سیاستگذاری این کنگره، سرلوحه برنامه ریزی های ما قرار گرفته است.

حجت الاسلام اکبری اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های ما، دیدار با مراجع و استفاده از رهنمودها و ارشادات علما و مراجع است تا با به کار بستن این رهنمودها، بتوانیم کنگره را به نحو شایسته ای برگزار کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این رهنمودها چراغ راه ما است برای اینکه یک کار ماندگار و مؤثر که در شأن شهر قم که عش آل محمد(ص) است انجام شود./872/پ۲۰۲/ی

 

ارسال نظرات