۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۵۴۳۵۶۲

سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات افتتاح شد

آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن همایش های غدیر برگزار شد.
افتتاح نمایگشاه پژوهشی دفتر تبلیغات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی با حضور رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افتتاح شد.

در ابتدای این همایش حجت الاسلام یعقوب نژاد معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به فعالیت های دفتر تبلیغات در بخش پژوهش عنوان کرد: دفتر تبلیغات فعالیت های ارزنده ای در زمینه پژوهش به فرهنگ و جامعه دینی ارائه کرده است.

وی افزود: از سه سال پیش تاکنون به صورت هرساله نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات برگزار می شود و امسال نیز سومین نمایشگاه برای نمایش دستاوردهای دفتر تبلیغات در این بخش برگزار می شود.

معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: خانواده پژوهشی در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه خانواده بزرگی است که در حیطه وظایف و مأموریت های خود فعالیت های ارزنده ای را انجام داده است.

حجت الاسلام یعقوب نژاد خاطرنشان کرد: دستاوردهای پژوهشی که در معرض دید عموم قرار گرفته است، حاصل تلاش همه بخش های فعال در دفتر تبلیغات به ویژه پژوهشگران است که جا دارد از همه آنها تشکر و تقدیر ویژه ای صورت بگیرد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه با بیان تغییرات به وجود آمده در سالهای اخیر در جامعه اظهار کرد: امروزه در کنار راهبرد نخبه گرایی در حوزه، باید سیاست و راهبرد جدید در حوزه آموزش، پژوهش، تبلیغ و اخلاق طراحی شود و راهبرد تأمین نیازهای جامعه و نظام نصب العین حوزه های علمیه قرار گیرد.

در پایان این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه عضو هیأت امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه، با تأکید بر اهمیت پژوهش در راستای نیازهای اجتماعی خاطرنشان کرد: درحالی که آسیب هایی مانند طلاق، اعتیاد و حاشیه نشینی در کشور وجود دارد، بخشی از پژوهش ها باید به سمت پاسخ گویی به نیازهای عمومی کشور برود./872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات