۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۵۴۳۵۴۹
آیت الله طه محمدی مطرح کرد؛

ضرورت توجه مبلغان به پیام های نهضت حسینی

امام جمعه همدان گفت: طلاب در هر مجلس و مکانی با بازگو کردن واقعه عاشورا می توانند به تبیین فلسفه قیام امام حسین(ع) بپردازند.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان صبح امروز در دوره آموزشی شجره طیبه صالحین که در سپاه همدان برگزار شد، گفت: بزرگان دین عالم ملکوت را درک کرده اند بنابراین بهره گیری از معلومات آن ها تاثیر بسیاری بر زندگی مبلغان خواهد داشت.

وی افزود: این بزرگان با خدمت در راه ترویج دین خودشان را به این مقام بالا رسانده اند و خود را جزء اولیای الهی قرار داده اند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: اگر انسان جایگاه واقعی خود را بداند هیچ گاه خود را اسیر دنیا نخواهد کرد و تمام تلاشش را برای رسیدن به جایگاهی که خداوند برای او پیش بینی کرده است به کار می گیرد.

وی خطاب به مربیان حلقات صالحین گفت: سعی کنید از لحظه لحظه عمر خود برای رسیدن به جایگاه بالاتر و درک بیشتر مطالب بهره ببرید و آن را بیهوده تلف نکنید.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اشاره به جایگاه روحانیت خاطر نشان کرد: این لطف خداوند است که توانسته ایم این لباس مقدس را به تن کنیم چرا که این لباس، لباس پیامبر اسلام و ائمه اطهار است بنابراین وظفیه ما پاسداری از دین است.

وی با توانایی شرح واقعه عاشورا را یکی از افتخارات مبلغان دانست و گفت: طلاب در هر مجلس و مکانی با بازگو کردن واقعه عاشورا می توانند به تبیین فلسفه قیام امام حسین (ع) بپردازند.

آیت الله طه محمدی افزود: فعالیت در راه امام حسین (ع) آن قدر پر برکت است که شاعران بسیاری به دلیل سرودن تنها یک بیت شعر توانسته اند اهل بهشت شوند./۹۷۹/پ202/ب1

ارسال نظرات