۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۴۳۴۱۵
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران مطرح کرد؛

تجارت پر سود ‌آمریکایی ها از تروریست پروری در جهان

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز تروریست پروری و حمایت از آنها در اقصی نقاط جهان به یک تجارت پر سود برای آمریکایی ها تبدیل شده است، گفت: آمریکایی ها تنها در منطقه به بهانه مقابله سعودی ها با انصارالله، حزب الله و جبهه مقاومت میلیاردها دلار سلاح مرگبار به آل سعود جنایت کار فروختند.
امام جمعه فریدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از بسیجیان شهرستان فریدونکنار با اشاره به پیروزی های متعدد جبهه مقاومت در برابر فتنه شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود در منطقه، گفت: این پیروزی موجب شکسته شدن قدرت پوشالی آمریکای جنایت کار در جهان شد.

وی با بیان این که دستگاه های اطلاعاتی ایالات متحده آمریکا برای تداوم حضور این کشور در منطقه خاورمیانه نقشه های متعددی را طراحی کردند، افزود: مسأله ایجاد گروه های تروریستی تکفیری و حمایت از آنها، راهبرد آمریکایی ها برای تداوم سلطه در منطقه بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این طراحی دشمن تنها به سوریه و عراق ختم نمی شود و همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شاید امروز بنیان تروریست های تکفیری در سوریه و عراق متزلزل شده و در حال نابودی کامل است، اما پس مانده های این تروریست های مورد حمایت آمریکا امروز به دنبال لانه جدیدی برای ایجاد فتنه ای تازه هستند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که تا زمانی که ریشه تفکر تکفیری در منطقه خشکانده نشود آتش این فتنه شوم ممکن است همچنان در کشورهای اسلامی شعله ور شود، تصریح کرد: در این میان سعودی ها به عنوان مرکز اصلی پرورش و صدور تفکر وهابیت و تکفیری در جهان، مهم ترین همراه و حامی آمریکایی ها برای توطئه ای جدید در منطقه هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مقامات آمریکایی در حالی جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از گروه های تروریستی در منطقه متهم می کند که خود آنها بزرگترین حامی تروریست در جهان هستند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها به طور مستقیم در منطقه از تروریست های تکفیری حمایت تسلیحاتی و لجستیکی می کنند و متأسفانه سران این گروه های تروریستی تفکیری را به مکان های امن در منطقه منتقل کردند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز تروریست پروری و حمایت از آنها در اقصی نقاط جهان به یک تجارت پر سود برای آمریکایی ها تبدیل شده است، تصریح کرد: آمریکایی ها تنها در منطقه به بهانه مقابله سعودی ها با انصارالله، حزب الله و جبهه مقاومت میلیاردها دلار سلاح مرگبار به آل سعود جنایت کار فروختند.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که امروز سلاح های مرگبار خریداری شده آل سعود از آمریکا و برخی دیگر از کشورهای اروپایی، موجب بروز جنایت های بسیاری از سوی این کشور در منطقه به ویژه در یمن شده است، خاطرنشان کرد: دولتمردان آمریکا و اروپایی به جای نگرانی از توان موشکی جمهوری اسلامی ایران، به فروش جنون آمیز سلاح های مرگبار به آل سعود جنایت کار پایان دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز آل سعود دچار بیماری جنون قدرت در منطقه شده است، تصریح کرد: این کشور جنایت کار و کودک کش در سایه حمایت های آمریکا و سلاح های فروخته شده این کشور در برابر کشورهای اسلامی منطقه می ایستد و دست به تهدید می زند.

حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: آمریکایی ها باید بدانند که فروش و تجهیز کردن سعودی ها به سلاح های پیشرفته، همان اشتباهی است که آنها در بروز و ظهور داعش تکرار می کنند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مقامات آل سعود به دلیل جنون قدرتی که دارند امروز هزاران انسان بی گناه در یمن را به خاک و خون کشیده و میلیون ها انسان را آواره کردند، خاطرنشان کرد: به طور حتم آینده حکام دیکتاتور و جنایت سعودی، همانند دیگر سران دیکتاتور منطقه نظیر صدام، بن صالح، قذافی و حسنی مبارک خواهد بود.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در میان همه این توطئه ها همواره از ملت های مظلوم و آزاده دفاع و پشتیبانی خواهد کرد، گفت: ملت ایران هیچ گاه دست از حمایت از مظلومان عالم نخواهد کشید و در این مسیر هیچ گونه فشار، تهدید و زیاده خواهی را بر نخواهید تابید.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران، جنایت و کشتار را در ذات دولتمردان آمریکایی دانست و تصریح کرد: آمریکایی ها برای تأمین منافع نامشروع خود در هر نقطه ای از این کره خاکی که نیاز باشد لشکر کشی می کند و ملت های مظلوم را  می کشد.

استاد حوزه علمیه مازندران، دفاع از ملت های مظلوم و آزاده جهان را مهم ترین عامل مخالفت و دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران دانست و گفت: امروز آمریکایی ها به بهانه حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم یمن، فلسطین، لبنان و سوریه، کشورمان را مورد تحریم و فشار اقتصادی قرار می دهند.

امام جمعه فریدونکنار با تأکید براین که دفاع از مظلومان عالم جزء اصول غیر قابل تغییر انقلاب اسلامی ایران است، افزود: امام خمینی(ره) تا آخرین لحظه از عمر بابرکت خود همواره بر دفاع از حقوق مظلوم در برابر ظالمان تأکید داشتند و امروز نیز مقام معظم رهبری همان مسیر را با قدرت ادامه می دهند./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات