۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۵۴۳۴۰۶
دبیر ستاد عالی کانونهای مساجد کشور:

توسل و تمسک به قرآن تنها راه برون رفت از مشکلات فرهنگی جامعه است

دبیر ستاد عالی کانونهای مساجد کشور گفت: امروز تنها راه برون رفت از مشکلات فرهنگی و حتی مشکلات اجتماعی در جامعه ما انس و توسل و تمسک به قرآن است.
حجت الاسلام ارزانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، دبیر ستاد عالی کانونهای مساجد کشور در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه کانون های مساجد سراسر کشور که شامگاه پنجشنبه 23 آذر در مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت برگزار شد، گفت:اگر  بخواهید به طریق نجات راه پیدا کنید قرآن بهترین وسیله و راهنمای انسان است.

وی با بیان اینکه قرآن هیچ شک و شبهه ای در آن وجود ندارد، تصریح کرد: در واقع خلاف و باطلی هم در قرآن مشاهده نمی شود چرا که این کتاب برای همه دوران های تاریخ نوشته شده و مربوط به عصر خاصی نیست.

دبیر ستاد عالی کانونهای مساجد کشور با تأکید بر این مطلب که قرآن کتابی متعلق به همه زمانها و عصر ها است، تصریح کرد: قرآن برای همه آحاد بشر است و دستورهایی برای زندگی سعادتمندانه دارد.

وی با بیان اینکه در مسیر انس نسل جوان با قرآن نیاز است که قدم هایی برداشته شود، تصریح کرد: در واقع این جشنواره می تواند گامی بلند در مسیر انس نوجوانان و جوانان با قرآن و تشویق آنان به سمت کلام الهی باشد. 

حجت الاسلام ارزانی درادامه با بیان اینکه امروز تنها راه برون رفت از مشکلات  فرهنگی و حتی مشکلات اجتماعی در جامعه ما همین انس و توسل و تمسک به قرآن است، تصریح کرد: جشنواره قرآنی مدهامتان امسال دوازده ساله شد و خوشحالیم که دوازدهمین دوره در مشهد، پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار شد.

مشهد در حال حاضر پرچم دار جشنواره قرآنی مدهامتان است

حجت الاسلام ارزانی با بیان اینکه تا ده سال دیگر ما در ایران پایتخت فرهنگی دیگری نداریم، تصریح کرد: مشهد در حال حاضر پرچم دار جشنواره قرآنی مدهامتان است و قرار است در سه ماه آینده بازنگری های جدیدی درباره این جشنواره صورت بگیرد تا بتوان از جنبه های فرهنگی و هنری این جشنواره هم استفاده کرد./934/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات