۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۵۴۳۳۹۳
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان مرکزی:

بصیرت مرجعیت شیعه، سبب شکست داعش شد

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان مرکزی گفت: بصیرت مرجعیت شیعه و علمای اهل سنت، سبب شکست داعش در منطقه شد.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان مرکزی

حجت الاسلام رضا تاج آبادی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان مرکزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: بصیرت مرجعیت شیعه و علمای اهل سنت، سبب شکست داعش در منطقه شد و ظرفیت اسلامی تشیع را به جهان نشان داد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان مرکزی رمز موفقیت جهان اسلام در برابر ابرقدرت ها و دست نشانده های آنان را اتحاد حول محور ولایت و مرجعیت دانست و اظهار داشت: اگر این رمز دینی با تمام وجود درک شده و به آن عمل شود، ظهور منجی حق به تاخیر نمی افتد.

حجت الاسلام تاج آبادی با اشاره به سخنی از امام زمان(عج)، بیان کرد: اگر شیعیان با یکدیگر همدل و متحد می شدند و بر عهدی که با خداوند متعال بسته پایبند بوده و آن را پاس می داشتند یعنی برای شهادت در راه خدا و ولایت آماده می شدند، دیدار من به تاخیر نمی افتاد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان مرکزی با بیان اینکه فرهنگ شهادت از ایران به سوریه و عراق صادر شده است، گفت: حاج قاسم سلیمانی ها، ژنرال های ایرانی و افتخارات جهان اسلام با یاری سربازانی چون محسن حججی ها به عشق شهادت در رکاب ولایت به بیرون از مرزها رفتند و در غربت به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام تاج آبادی رمز موفقیت دو کشور عراق و سوریه را اتحاد و برادری آن ها دانست و خاطرنشان کرد: جوانان ایرانی مدافع حرم با تقدیم خون پاک خویش در راه حق، سبب ترویج و گسترش شوق شهادت در میان شیعه و سنی شدند و اتحاد و شهادت طلبی معجزه پیروزی را به ارمغان می آورد.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام قصد داشتند که با ایجاد جنگ های مذهبی، مذاهب گوناگون را به جان یکدیگر بیندازند از این رو جریانی به نام داعش را با پرچم سیاه منقش به شعار توحید، رسالت و امامت تشکیل دادند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان مرکزی با بیان اینکه اختلافات میان مذاهب باید در مراکز علمی، حوزه های علمیه و دانشگاه ها مطرح شوند، اظهار داشت: هر مسأله باید در مکان و زمان مناسب خویش مطرح شود و این معنی حقیقی عدل است، امروزه مسؤولان باید زمینه های مناسبی در جهت پرسش و پاسخ، مباحثه، جدل و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی میان طلاب و دانشجویان ایجاد کنند تا ظلمت از پیش روی نسل آینده برداشته شود.

حجت الاسلام تاج آبادی در ادامه گفت: رمز موفقیت شیعه در دنیا ولایت پذیری است از این رو باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و از ایشان تبعیت کنیم./842/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات