۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۵۴۳۳۸۷
از سوی معاونت پژوهش حوزه علمیه حضرت ولی عصر بناب؛

فراخوان مقاله نویسی وحدت حوزه و دانشگاه اعلام شد

فراخوان مقاله نویسی از سوی معاونت پژوهش حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب به مناسبت وحدت حوزه و دانشگاه منتشر شد.
فراخوان مقاله وحدت حوزه و دانشگاه

حجت الاسلام رضا باقری بنابی، معاون حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز از انتشار فراخوان مقاله نویسی به مناسبت وحدت حوزه و دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: موضوعات فراخوان در هشت محور کلی منتشر شده که در نهایت صاحبان آثار برگزیده مورد تجلیل قرار می گیرند.

به گفته وی، نقش وحدت حوزه و دانشگاه در رشد و تعالی همه جانبه کشور، نقش وحدت حوزه و دانشگاه در مقابله با آسیب های اجتماعی، نقش وحدت حوزه و دانشگاه در اسلامی کردن علوم انسانی، نقش وحدت حوزه و دانشگاه در مقابله با آسیب های دینی و نقش وحدت حوزه و دانشگاه در تمدن سازی اسلامی از محورهای فراخوان مقاله است.

حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: نقش وحدت حوزه و دانشگاه در تولید دانش، راهکارهای تقویت وحدت حوزه و دانشگاه و راهبردهای وحدت حوزه و دانشگاه از دیگر محورهای موضوعی این فراخوان است که به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه بناب منتشر شده است.

معاون حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب با بیان این‌که طلاب سراسر کشور می‌توانند آثار خود را به آدرس این مرکز علوم دینی ارسال کنند، گفت: به تمامی صاحبان آثار برگزیده ضمن اعطای هدایای ویژه حوزه علمیه بناب، امتیازات پژوهشی و مطالعاتی نیز اختصاص خواهد یافت

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که با بیان این‌که هم اکنون 449 طلبه در مدرسه علمیه برادران حضرت ولی‌عصر(عج) مشغول تحصیل علوم و معارف دینی هستند، اظهار داشت: هم اکنون از 13 استان کشور در مدارس علمیه بناب طلبه در حال تحصیل هستند.

حجت الاسلام باقری بنابی با بیان این‌که مدرسه علمیه بناب دارای 18 کلاس درس، 25 هزار جلد کتاب و 48 واحد سازمانی برای اساتید و کارکنان است، گفت: ساختمان فعلی مدرسه علمیه بناب 21 سال قبل کلنگ زنی و در سال 1380 مورد بهره برداری قرار گرفت که دارای 240 حجره با ظرفیت پذیرش 650 طلبه برادر است.

وی با بیان این‌که طلاب مدرسه علمیه بناب تا پایه دهم تحصیل کرده و برای ادامه تحصیلات خود به قم یا دیگر مراکز حوزوی بزرگ کشور هجرت می کنند، گفت: 140 طلبه خواهر نیز در مدرسه علمیه خواهران بناب در حال تحصیل هستند که به دنبال توسعه فضای آموزشی این مرکز علوم دینی هستیم./935/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات