۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۵۴۳۳۸۵
۲۷ آذرماه؛

همایش تحلیلی «وحدت حوزه و دانشگاه؛ از سخن تا عمل» برگزار می‌شود

همایش تحلیلی «وحدت حوزه و دانشگاه؛ از سخن تا عمل» ۲۷ آذر با حضور امام جمعه موقت تهران و اساتید برجسته حوزه علمیه و دانشگاه در حوزه علوم اسلامی شهید رجایی برگزار می‌شود.
وحدت حوزه و دانشگاه

حجت الاسلام مرتضی اسدی، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درباره همایش تحلیلی «وحدت حوزه و دانشگاه از سخن تا عمل»، گفت: با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری که حوزه و دانشگاه دو شعبه از یک مؤسسه علم و دین هستند؛ همایش تحلیلی «وحدت حوزه و دانشگاه؛ از سخن تا عمل» به همت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای همایش، عنوان کرد: محورهای این همایش تحلیلی، شامل وحدت علم و دین بسترساز وحدت حوزه و دانشگاه، حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مصداق وحدت عینی حوزه و دانشگاه، جهاد علمی فرهنگی برنامه عملی برای تحقق دانشگاه اسلامی است.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی راجع به سخنرانان این همایش، ابراز داشت: در همایش «وحدت حوزه و دانشگاه از سخن تا عمل» آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و تولیت حوزه علمیه امام خمینی(ره)، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسرو پناه عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رییس سابق دانشگاه شهید بهشتی، رضا روستا آزد رییس سابق دانشگاه شریف و حجت الاسلام روح الله حریزاوی مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان کشور سخنرانی خواهند داشت.

حجت الاسلام اسدی درباره زمان و مکان برگزاری همایش، گفت: این همایش در روز دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶ از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی واقع در اتوبان امام علی(علیه السلام)، خروجی شهید جعفریان، خیابان شهید شعبانلو و در سالن شهید تهرانی مقدم این دانشگاه برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از عموم طلاب، دانشجویان، اساتید، معرفت جویان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان برای حضور در همایش تحلیلی «وحدت حوزه و دانشگاه؛ از سخن تا عمل» دعوت به عمل می‌آید./966/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات