۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۵۴۳۳۷۳
معاون آموزش حوزه علمیه ایلام:

حمایت قاطع از مردم مظلوم یمن از وظایف مسلمانان جهان است

معاون آموزش حوزه علمیه ایلام گفت: رژیم فاسد آل سعود با دخالت در امور داخلی یمن و همچنین با حمله نظامی به دنبال تحمیل برنامه های خود بر مردم بی دفاع و مظلوم این کشور است.
یمن عربستان

حجت الاسلام محمدحسین سلیمی، معاون آموزش حوزه علمیه ایلام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، اظهار داشت: امروز رژیم دیکتاتور آل سعود تبدیل به برادر اسرائیل غاصب شده است.

وی افزود: جنایات این خاندان پوسیده و فاسد در کشور بی دفاع و مظلوم یمن هیچ تفاوتی با جنایات رژیم اشغالگر قدس ندارد و در همان راستا است.

حجت الاسلام سلیمی خاطر نشان کرد: جنگنده های آل سعود روزانه با بمباران مراکز غیر نظامی مثل بیمارستان ها و مدارس کارنامه ننگین خود را سیاه تر می کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه ایلام عنوان داشت: سکوت خیانت بار سازمان های مدافع حقوق بشر در مقابل این جنایات آل سعود بسیار درد آور و غم انگیز است.

وی ادامه داد: رژیم فاسد آل سعود با دخالت روشن در امور داخلی یمن و همچنین با حمله نظامی به دنبال تحمیل برنامه های خود بر مردم بی دفاع و مظلوم این کشور است.

این مدرس حوزه با بیان اینکه عربستان سعودی حتی از ورود غذا و مواد بهداشتی به این کشور جلوگیری می کند، گفت: متاسفانه نمایندگان این رژِیم جنایتکار و مرتجع در مجامع بین المللی ادعا می کنند که افزون بر اینکه مرزه ها برای ورود غذا و مواد بهداشتی و درمانی برای یمن باز است خود عربستان نیز به آنها کمک می کند.

حجت الاسلام سلیمی تاکید کرد: سایر کشور های مسلمان باید با حمایت همه جانبه از مردم مظلوم و بی دفاع یمن از ادامه جنایات آل سعود در این کشور جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: دولتمردان آل سعود امروز پررنگ تر از گذشته با سران استکبار جهانی ارتباط تنگاتنگ پیدا کرده اند و این زنگ خطری برای مردم خود عربستان و سایر کشور های عربی است.

معاون آموزش حوزه علمیه ایلام تصریح کرد: رژیم آل سعود و در راس آنها ولیعهد جنایتکارش محمد بن سلمان به دنبال عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس هستند تا بتوانند با حمایت آمریکا و اسرائیل غاصب برای خود در منطقه وجهه ای بسازند.

حجت الاسلام سلیمی ابراز کرد: سکوت مسؤولان عربستانی در مقابل گستاخی های اخیر رییس جمهور آمریکا مبنی بر تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس کاملا پرده از ارتباط عمیق آنها با یکدیگر و رژیم غاصب قدس برداشت.

وی در پایان گفت: امروز حمایت از مردم مظلوم و مسلمان یمن یکی از وظایف جهان اسلام است و باید با تمام قوا در مقابل جنایتکاری آل سعود در این کشور مظلوم بایستند./۸۷۹/ت302/ب1

ارسال نظرات