۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۵۴۳۳۶۷
معاون امور طلاب حوزه علمیه کرمان:

تکیه بر نیروهای داخلی، کشور را در مقابل دشمنان قدرتمند می کند

حجت الاسلام زمزم زاده با اشاره به این که تکیه به نیروهای داخلی کشور را در مقابل دشمنان قدرتمند می کند، گفت: کوتاه آمدن در برابر ظلم و ستم های دشمن انسان را در جامعه ذلیل می کند.
حجت الاسلام والمسلمین روح الله زمزم زاده معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان اقتصاد اقتصاد اسلامی
حمایت از کالای ایرانی - اقتصاد مقاومتی

حجت الاسلام روح الله زمزم زاده معاون امور طلاب حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با عزت مسلمین در جهان، گفت: بیداری مسلمین در برابر دشمن، عزت را در کشور حفظ می کند.

وی افزود: کوتاه آمدن در برابر ظلم و ستم های دشمن انسان را در جامعه ذلیل می کند و کسی که می خواهد در دنیا زندگی ذلیلی نداشته باشد سعی کند هیچ وقت از راه خدا و اهل بیت دور نشود.

حجت الاسلام زمزم زاده با بیان این که تمام عزت برای خدا بوده، ابراز داشت: کسی که در دنیا برای خدا کارهایش را انجام دهد، خدا در زندگی به او صبر می دهد و او را در بین دیگران دارای عزت می کند.

وی با اشاره به این که شعار ما نمی توانیم انسان را ذلیل می کند، خاطرنشان کرد: کشور زمانی می تواند در برابر دشمنان بایستد که به نیروهای داخلی خود تکیه کند.

استاد حوزه علمیه کرمان ابراز داشت: قبله اول مسلمین قدس بوده و اگر کسی در دنیا به مقدسات اسلام توهین کند به تمام مسلمانان توهین کرده است.

وی تصریح کرد: حمایت از مردم مظلوم یمن و فلسطین یکی از واجبات دین اسلام شمرده می شود و مردم ایران بر اساس توانایی خود سعی کنند که از مردم مظلوم جهان دفاع کنند.

حجت الاسلام زمزم زاده با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران نقش تاثیر گزاری در منطقه آسیا دارد، خاطرنشان کرد: بی عقلی ترامپ برای همه جهانیان ثابت شده است.

وی با توجه به این که گرفتن قدس توطئه ای دیگر از سوی آمریکا محسوب می شود، اظهار داشت: مسلمانان باید در همه عرصه های سیاسی و فرهنگی با بصیرت کامل، در مقابل دشمن بایستند تا زندگی دور از تنش را برای خود به رقم بزنند زیرا دشمن به دنبال از بین بردن زندگی و خانواده های مردم است.

معاون امور طلاب حوزه علمیه کرمان ابراز داشت: تحریم کردن اسرائیل از سوی کشورهای مسلمان بهترین کاری بوده که برای از بین بردن اسرائیل می توانند انجام دهند.

حجت الاسلام زمزم زاده در پایان با اشاره به این که عربستان سعودی در همه کارهای خود از آمریکا اجازه می گیرد، گفت: عربستان تنها کشوری بوده که در منطقه از حضور عربستان خوشحالی می کند و کشورهای مسلمان باید عربستان را محکوم کنند./9707/ت302/ب1

ارسال نظرات