۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
کد خبر: ۵۴۳۳۵۳
پزشکیان:

مسؤولان باید پاسخگوی مردم باشند

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که مسؤولان باید پاسخگوی مردم باشند، گفت: باید به جای دعواهای سیاسی متحد باشیم تا مشکلات کشور برطرف شود.
مسعود پزشکیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مسعود پزشکیان شامگاه پنجشنبه در همایش مجلس و جایگاه قانون در توسعه ملی که در تالار سرو شهرضا برگزار شد، عنوان کرد: در زمانی که عراق با پشتوانه همه ابرقدرتهای دنیا به کشور ما حمله کرد توانستیم در برابر آن ایستادگی کنیم چون همه مردم با همه توان وارد صحنه شدند و از همه چیز خود گذشتند تا به پیروزی رسیدیم اما متأسفانه امروز در عرصه داخلی اینگونه نیست و نتوانستیم انچه را که شهدا و رهبری از ما خواستند برآورده کنیم.

وی اظهار کرد: مشکل ما نبود عدالت در بخشهای مختلف است، بر اساس تعالیم قرآن کریم خداوند برای همه امتها رسولانی را مبعوث می‌کند تا در بین آنها به عدالت قضاوت کنند، ما نیز منتظر ظهور امام زمان(عج) هستیم تا عدالت را در جامعه توسعه دهد اما در شرایط فعلی شاهد بی عدالتی گسترده در همه بخشها هستیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در حوزه بهداشت و درمان برخی ماهیانه چند ده میلیون و یا چند صد میلیون دریافتی دارند و برخی درآمدهای میلیاردی دارند، در هیچ کجای دنیا اینگونه نیست، آنها مسلمان نیستند و بهتر از ما که مدعی مسلمانی هستیم رفتار می‌کنند.

پزشکیان بیان کرد: اینکه انسان بتواند حرف درست را بشنود و آن را به درستی اجرا کند بسیار مهم است، امکان ندارد برای حل مشکلات کشور راه حل درستی ارائه بشود و باز هم مشکل هنوز باقی باشد اما ایراد آنجاست که برخی مسؤولان علم کافی برای تصمیم گیری و حل مشکلات را ندارند و جسارت اینکه بگویند نمی‌دانیم یا نمی‌توانیم را نیز ندارند.

وی تأکید کرد: اگر سخنان درستی را در هر زمینه به قانون تبدیل کنیم و به درستی هم اجرا کنیم مشکلی پیش نمی‌آید و مسائل حل می‌شود، عمری است در حال نگارش قانون هستیم اما اگر قوانین ما خوب بود نباید بعد از گذشت شش ماه یا شش روز آنها را نقض کنیم و قوانین جدید به جای آنها تصویب کنیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسؤولان باید پاسخگوی مردم باشند و جز این هم راهی نداریم، باید به جای دعواهای سیاسی متحد باشیم تا مشکلات کشور برطرف شود؛ ما اگر به دنبال آبادنی کشور و شکست آمریکا هستیم باید با هم متحد باشیم؛ جهان اسلام هم اگر واقعاً می‌خواهد بر آمریکا غلبه کند باید با هم متحد باشند چون آمریکا با استفاده از تفرقه بین مسلمانان اقدامات شیطانی خود را انجام می‌دهد.

پزشکیان گفت: اظهار می‌کنیم مقصریم و نمی‌دانم چگونه باید در روز قیامت پاسخ مردم و خون شهدا را بدهیم، باید برای حل مشکلات مردم وارد عمل شویم نه اینکه تلاش کنیم تا فقط جناح خودمان را غالب کنیم و بعد از آن به نام دین و اسلام پست و مقامها را بین خودمان تقسیم کنیم./868/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات