۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۵۴۳۳۵۱
حجت الاسلام والمسلمین علوی:

درس فقه اطلاعات در حوزه برگزار شود

وزیر اطلاعات گفت: طلاب باید همت کنند تا شاهد برگزاری درس فقه اطلاعات در سطوح عالی و خارج در حوزه علمیه باشیم که دارای بحث های جذاب و مهم است
حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات امروز در جمع طلاب استان فارس مقیم قم که در محل مجمع طلاب استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: امنیت آرامش ایجاد می کند و بستر شکوفایی مردم را به بار می آورد.

حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت: ما الان در مناطق آسیب دیده از لحاظ روحانی کم داریم و این روحانیت هستند که باید دین مردم را صیانت کنند، این مسأله یکی از نقش هایی است که حکومت با آن روبرو است.

وی با اشاره به فعالیت های وزارت اطلاعات و انجام کارهای امنیتی در چارچوب شرع گفت: رهبر معظم انقلاب صراحتا اعلام کردند از کار خلاف شرع در وزارت اطلاعات حمایت نخواهند کرد و رهبر معظم انقلاب ابر صیانت گر احکام فقهی هستند.

وزیر اطلاعات بر حفظ کرامت، حرمت و شخصیت مردم تاکید کرد و افزود: در فرهنگ اسلام و قرآن ،به مردم بها داده شده و امروز نیز خاستگاه نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند، همه مسؤولان به برکت رشادت ها و حضور  مردم در صحنه، امروز درمنصب های گوناگون حضور دارند؛ با کسانی که بد برخورد می کنند نیز باید خوب رفتار کرد تا روابط حسنه شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به کارهای علمی وزارت اطلاعات در حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: ما در حوزه علمیه همایش اطلاعات و فقه را برگزار کردیم، طلاب حدود 270 مقاله علمی به رشته تحریر درآوردند که حدود 140 مقاله برتر شناخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: طلاب باید همت کنند تا شاهد برگزاری درس فقه اطلاعات در سطوح عالی  و خارج در حوزه علمیه باشیم که دارای بحث های جذاب و مهم است./978/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات