۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۵۴۳۳۴۹
مدیر حوزه علمیه خوزستان:

جهانیان خطر رژیم صهیونیستی را درک کردند

مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به اینکه اعلام قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی با مخالفت همه ادیان مواجه شده است، گفت: مردم دنیا امروز بیدارتر و هوشیارتر از گذشته شده و درک کرده اند که خطر رژیم صهیونیستی برای همه جهان است.
حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه های علمیه خوزستان

حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه آمریکا از مدت ها پیش منطقه خلیج فارس را دچار آشوب کرده است، خاطرنشان شد: آشوب و فتنه در منطقه جزء برنامه های بنیادین و اساسی آمریکا است و اقدام اخیر ترامپ در همین راستا و برای دامن زدن به بحران های جدید سیاسی و نظامی صورت گرفت.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به اینکه اعلام قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی با مخالفت همه ادیان از جمله یهود مواجه شده است، افزود: امیدواریم با عقب نشینی آمریکا و رژیم صهیونیستی شاهد ختم بخیری این فتنه جدید باشیم که در غیر این صورت همه مسلمانان و حتی ادیان مختلف به رویارویی با جرثومه فساد و نابودیش خواهند پرداخت.

این مقام مسؤول تجمع های اعتراضی در محکومیت اقدام ترامپ را تأکیدی بر حضور بسیجیان روح الله و امام خامنه ای در صحنه ارزیابی کرد که در صورت نیاز در صحنه های نظامی هم به تکلیف محوله عمل خواهند کرد.

حجت الاسلام بهرام پور گفت: مردم دنیا امروز بیدارتر و هوشیارتر از گذشته شده و درک کرده اند که خطر رژیم صهیونیستی برای همه جهان است.

وی با بیان اینکه در صورت عدم رویارویی با صهیونیسم همه دنیا به آتش و خون تبدیل خواهد شد، اظهار داشت: همه ادیان و دنیا مخالف تصمیم ترامپ هستند و امیداوریم مخالفت ها فرو نشیند تا آمریکا از تصمیمش عقب نشینی کند./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات