۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۵۴۳۳۴۱
امام جمعه موقت ایلام:

طلاب همواره در حال تبلیغ اسلام و صدور تفکر انقلابی باشند

امام جمعه موقت ایلام گفت: نفوذ در دستگاه ها و مراکز تصمیم گیری کشور، نفوذ در برنامه های فرهنگی و سیاسی و حتی مذهبی در دستور کار نظام سلطه قرار دارد که باید هوشیار تر از قبل با این مساله برخورد شود.
نفوذ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام، عصر امروز در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام اظهار داشت: دشمنان اسلام هر روز در حال توطئه سازی برای جهان اسلام هستند.

وی افزود: مساله وحدت بین امت اسلامی مختص روز یا یک هفته نیست بلکه وحدت باید همیشگی و دائمی باشد و در هر لحظه آماده مقابله با دشمنان باشند.

حجت الاسلام مرادبیگی خاطر نشان کرد: همواره در طول تاریخ اسلام، دشمنان این دین آسمانی یکی از راه های ضربه زدن را ایجاد تفرقه در بین صفوف مسلمانان می دانستند و امروز نیز با همان حربه در حال ضربه زدن هستند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام عنوان داشت: یکی از انتظاراتی که از طلاب علوم دینی می رود تببین آثار وحدت و معرفی نقشه های دشمن و همچنین ارائه راهکار برای مقابله با آن است.

وی ادامه داد: می توان گفت سکولاریته شدن یکی از هشدارهای بسیار خطرناک است که مردم و حتی دسته ای از طلاب را نسبت به مسائل سیاسی و اتفاقاتی که در جهان می افتند بی اهمیت کرد.

این مدرس حوزه با بیان اینکه نفوذ یکی از دیگر از راه های دشمن برای تضعیف اسلام است، گفت: برای دشمنان هیچ فرقی ندارد که از چه طریقی ضربه خود را به اسلام وارد کنند بلکه آنها از تمامی راهکارها برای مقابله با رشد اسلام در جهان استفاده می کنند.

حجت الاسلام مرادبیگی تاکید کرد: نفوذ در دستگاه ها و مراکز تصمیم گیری کشور، نفوذ در برنامه های فرهنگی و سیاسی و حتی مذهبی در دستور کار نظام سلطه قرار دارد که باید هوشیار تر از قبل با این مساله برخورد شود.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام ابراز کرد: در توافق برجام مشاهده شد که جمهوری اسلامی ایران به تمامی بندهای این توافق پایبند بود اما آمریکا با گستاخی تمام افزون بر نقض توافق اقدام به وضع تحریم های جدید علیه ملت ایران کرد.

وی اضافه کرد: یکی از علائم نفوذ فکری دشمن در کشور همین مساله ای است که آمریکا و غرب را ناجی بدانیم و نسبت به قدرت داخلی و تکیه بر توانمندی های خود بی اعتنا باشیم.

این مدرس حوزه بیان کرد: نهادینه کردن شعار ما نمی توانیم هدف اصلی دشمن برای تضعیف نظام اسلامی است که باید جوانان را با خطر این شعار و اینکه آمریکا غیر قابل اعتماد است، آشنا کنیم.

وی یادآور شد: وظیفه طلاب امروزه سخت تر از قبل است که با توجه به عصر تکنولوژی، اطلاعات و ارتباطات باید مسلح تر از قبل وارد فضای مجازی شوند و با منطق و علم پاسخگوی شبهات باشند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در پایان گفت: طلاب باید نسبت به مسائل روز و اتفاقات در جهان بی اطلاع نباشند بلکه با بروز بودن اطلاعات همواره در حال نشر و تبلیغ معارف اسلام ناب محمدی و صدور تفکر انقلابی باشند./۸۷۹/پ202/ب1

ارسال نظرات