۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۵۴۳۳۰۸
مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی تاکستان:

رژیم صهیونیستی دشمن تمام ادیان آسمانی است

مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی تاکستان صهیونیست را دشمن تمام ادیان آسمانی دانست و گفت: رژیم صهیونیستی رژیمی غاصب است که در کارنامه ننگین خود جنایت‌های زیادی را به ثبت رسانده است این رژیم ارزش‌ها و مقدسات تمام ادیان آسمانی را مورد هجوم و حمله خود قرار داده و عامل حفظ منافع استکبار جهانی در منطقه شده است.
حجت الاسلام حمید علی بخشی

حجت الاسلام حمید علی‌بخشی مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به هوشیاری ملت‌های مسلمان در قبال اقدامات رژیم صهیونیستی گفت: امروز شکل‌گیری بیداری اسلامی در منطقه و در میان ملت‌های مسلمان موجب شده است که بسیاری از سران کشورهای عربی احساس ترس و نگرانی کرده و آمریکا را حامی خود معرفی کنند.

وی در ادامه با اشاره به اقدام ترامپ در خصوص بیت‌المقدس افزود: شکست گروهک تروریستی داعش و شکست در جنگ‌های نیابتی که موجب ضربه زدن به موقعیت ترامپ در منطقه شد به همراه کم‌عقلی‌های او موجب شد که نسبت به مسئله فلسطین موضع‌گیری شدیدی را اعمال کند.

مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی تاکستان در ادامه با اشاره به شکست داعش در منطقه و سرنگونی این گروه تروریستی اظهار کرد: اگرچه مستکبرانی چون آمریکا و اسراییل و عربستان از داعش و اقدامات او بر ضد اسلام و مسلمانان حمایت می‌کردند اما خوشبختانه این گروه تروریستی خطرناک شکست خورد و سرنگون شد و زمینه برای توطئه‌چینی‌های جدید در منطقه فراهم شد.

وی در ادامه با بیان اینکه سران کشورهای مدعی اسلام در تلاش هستند تا میان ملت‌های مسلمان اختلاف ایجاد کنند ابراز کرد: میان کشورهای عربی و رژیم غاصب صهیونیستی در زمان انور سادات خط سازشی شکل گرفت که به موجب آن طرفین متعهد شدند که میان ملت‌های مسلمان اختلاف و دودستگی ایجاد کنند اما شکل‌گیری بیداری اسلامی موجب ترس آنها شده و زمینه‌ای فراهم شد که کشورهای عربی این سازش را علنی کردند.

حجت الاسلام علی‌بخشی در ادامه صهیونیست را دشمن تمام ادیان آسمانی دانست و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی رژیمی غاصب است که در کارنامه ننگین خود جنایت‌های زیادی را به ثبت رسانده است این رژیم ارزش‌ها و مقدسات تمام ادیان آسمانی را مورد هجوم و حمله خود قرار داده و عامل حفظ منافع استکبار جهانی در منطقه شده است.

وی در پایان گفت: امروز مردم مسلمان به واسطه روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب بیدار و هوشیار شده و زیر بار ظلم و جنایت نمی‌روند همچنین عدم حمایت دیگر کشورها از اقدامات ترامپ و رژیم غاصب صهیونیستی نشان می‌دهد که جهان اسلام خواهان ریشه‌کن شدن ظلم و ظالم است./۸۷۳/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات